محمد محمدخانی، در پاسخ به گلستان 24:

طرف دیگر مذاکره، قصد دارد تحریم های مربوط به قضیه هسته ای را با زمان بندی و کم کم حذف کند. انتظار می رود دولت مردان ما با درایت بیشتری حرکت کنند.

دولت مردان ما باید با درایت بیشتری جلو بروند

محمد محمدخانی، فعال فرهنگی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با اعتقاد به این که معمولا مقام معظم رهبری، برای نامگذاری یک سال، برنامه هایی دارد، می گوید: ایشان حتی پیش بینی این بیانیه و به سرانجام رسیدن مذاکرات را هم داشتند. ایشان از همه دولت ها حمایت کرده اند. من جمله دولت فعلی که از آن حمایت می کنند. انتظار این است که بر اساس تغییر و تحولات منطقه و اتفاقات اخیر یمن، مردم در این قضایا بیشتر با دولت همراه باشند. خود دولت هم باید با مردم همراه باشد و به صورت واقعی اطلاعات را در اختیار مردم بگذارد. مقام معظم رهبری از انتخاب این نام برای سال 94، قصد ایجاد وحدت بیشتر را داشتند.

دولتمردان

محمدخانی معتقد است که این اتفاقی که در مذاکرات لوزان افتاد، از نظر من اتفاق خیلی مهمی نیست. ما باید منتظر وقایع 11 تیر ماه آتی باشیم. وی می گوید:  استنباط من این است که، فرمایش حضرت آقا مبنی بر این که اگر قرار است توافقی انجام شود، باید تحریم ها به صورت یک جا برداشته شود، خوب است. اما اتفاقی که افتاده است این است که به نظر می رسد طرف دیگر مذاکره، قصد دارد تحریم های مختص به هسته ای را بردارد واین تحریم ها به صورت جدول بندی حذف خواهد شد. من فکر می کنم که دولت مردان ما باید با درایت بیشتری جلو بروند.

ارسال نظر

  • گلستانی
    0

    اقای محمد خانی مسئول ستاد دکتر جلیلی در استان بودند؟

آخرین اخبار