رضا جامی، خبرنگار وبسایت اترک و فعال فرهنگی شهرستان کلاله، در پاسخ به سوال گلستان 24:

فائزه هاشمی یکی از ارکان فتنه 88 بود. همه مردم، صحبت ها، فیلم ها و صدای وی را در جریان فتنه 88، به خوبی دیدند و شنیدند.

خطاب به فائزه هاشمی: به روباه می گویند شاهدت کیست می گوید دمم

رضا جامی، خبرنگار وبسایت اترک و فعال فرهنگی شهرستان کلاله، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، در رابطه با پرونده مهدی هاشمی می گوید: در این پرونده هم، با توجه به دادگاه های اخیری که در قوه قضائیه برگزار شد، به خصوص رای دادگاه در خصوص پروژه بیمه ، قوه قضائیه باز هم به همان شکل و با اقتدار برخورد می کند. اما در این مورد، از سمت کسانی که در خصوص پرونده های اقتصادی و سیاسی مهدی هاشمی به ویژه بحث فتنه 88،  به مهدی هاشمی ربط  دارند، فشار زیادی روی قوه قضائیه وارد است. سازمان های نفوذی که بلاخره باید بر ملا شود که آن ها چه کسانی هستند و چه کسانی پشت پرده های سیاسی و اقتصادی کشور قرار دارند. متاسفانه امروز شاهد این هستیم که کسانی که خود آن ها در دوره های قبل محکوم شده اند، مثل آقای کرباسی، دم از مبارزه با اقتصاد و سیاست می زنند. در حالی که خود وی چند سالی برای مسائل اقتصادی در زندان بود و حالا یکی از مدافعین مهدی هاشمی شده است.

مهدی هاشمی

رضا جامی با بیان این که تقاضای من از قوه قضائیه این است که انشاالله این پرونده به صورت قاطع بررسی شود، ادامه می دهد: باید همان حکمی برای مهدی هاشمی صادر شود که اگر یک انسان عادی دیگر بود، برای وی صادر می شد.

خبرنگار وبسایت اترک درباره صحبت های اخیر فائزه هاشمی مبنی بر بی گناه بودن برادرش می گوید: به روباه می گویند شاهدت کیست می گوید دمم! خانم فائزه هاشمی علنا به فتنه 88 مربوط بودند و همه مردم وی را در آن فتنه دیدند، فیلم ها و صدای ایشان را همه مردم به وضوح دیدند و شنیدند. حتی مادر این خانواده به مردم گفتند اگر موسوی رای نیاورد به خیابان ها بریزید، که اگر یک فرد عادی این صحبت را می کرد، همان زمان وی را محکوم می کردند. این کار وی ، روشن کردن آتش فتنه و ورود به آن بود.

فائزه هاشمی

جامی معتقد است حکمی که دادگاه برای فائزه هاشمی صادر کرد، حکم سبکی بود. وی می گوید: علی رغم این که وی از فعالان فتنه 88 بود، باز هم در دولت تدبیر و امید از این افراد استفاده می شود. آن ها خود را پاک و مبرا از این اتهامات می دانند. اظهارات اخیر فائزه هاشمی درباره بی گناه بودن برادرش هم به این دلیل است که خودش درگیر این پرونده است.

ارسال نظر

آخرین اخبار