عضو مجلس نمایندگان آمریکا مطرح کرد؛

«به صورت خستگی ناپذیری برای به شکست رساندن هر توافقی با ایران که برنامه هسته‌ای این کشور اسلامی را به طور کامل از بین نبرد، تلاش خواهم کرد ...».

برنامه هسته‌ای ایران باید به طور کامل از بین برود!

به گزارش گلستان 24، "مایک فیتزپاتریک" عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا گفته به صورت خستگی ناپذیری برای به شکست رساندن هر توافقی با ایران که برنامه هسته ای این کشور اسلامی را به طور کامل از بین نبرد، تلاش خواهد کرد.

 

وی اظهار داشت: وقتی موضوع توافق هسته ای با ایران پیش می آید، باید گفت توافق نکردن بهتر از توافق بد است. برای جلوگیری از توافق بد نیز راهی بهتر از این وجود ندارد که مطمئن شویم کنگره توان بازنگری در هر توافقی که بین حکومت ایران و دولت اوباما به دست می آید را دارد.

 

پایگاه آمریکایی پَچ (patch)، مایک فیتزپاتریک را "حامی جدی" لایحه نظارت کنگره بر توافق هسته ای خوانده و نوشت: وی این اظهارات را در شرایطی مطرح کرده که اخیرا مجلس نمایندگان، لایحه نظارت بر توافق هسته ای با ایران را تصویب کرده که بررسی هر توافق هسته ای بین کاخ سفید و ایران توسط کنگره را تضمین می کند.

 

فیتزپاتریک با زدن برچسب هایی چون "حامی تروریسم"، "تندرو" و ... به دولت ایران می افزاید: هر توافقی باید جلوی هسته ای شدن ایران را به طور کامل بگیرد و اگر توافقی که به کنگره ارائه می شود در رسیدن به این استاندارد شکست خورده باشد من به صورت خستگی ناپذیری برای به شکست انجامیدن آن تلاش خواهم کرد.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار