گلستان24 گزارش می دهد؛

علی رغم خواسته مردم شهرستان مینودشت از مسئولین امر، برای جمع آوری قلیان از قهوه خانه ها، هیچ عملی در این رابطه صورت نگرفته است.

قهوه خانه ها، بلای جان جوانان مینودشت

به گزارش گلستان24، بارها از مسئولین مربوطه شهرستان درخواست شده است   که طبق قانون با کسانی که هر روزه در افزایش تعداد قلیان خانه ها که به مکانی امن برای اراذل و اوباش تبدیل شده است نقش دارند، برخوردی قانونی و قاطع صورت بگیرد، اما متاسفانه علی رغم هشدارها ظاهراً اراده ای برای برخورد با قلیان خانه ها  در شهرستان مینودشت وجود نداشته و هر روز شاهد افزایش این مراکز در شهرستان هستیم.

قهوه خانه های مینودشت

این بی توجهی و کم کاری در این زمینه در حالی است که طرح مبارزه با قلیان خانه ها در شهرستان، خواسته بسیاری از خانواده ها و کسبه و بزرگان شهرستان است.

توجه به در خواست های عمومی مردم مبنی بر برخورد با این اماکن غیرمجاز که اقدام به ایجاد مزاحمت و سلب آسایش عمومی از ساکنان کوچه ها و همسایه ها و منازل اطراف می نمایند، بایستی بصورت جدی در دستور کار قرار گیرد و باقاطعیت برخورد قانونی صورت پذیرد.

 در کنار این ها ، دستگاه ها و ارگان های فرهنگی کشور هم گویا به خواب زمستانی فرو رفته اند و نمی خواهند از آن بیدار شوند.

قهوه خانه های مینودشت

ظاهرا همه دست اندرکاران این موضوع نگران کننده  طبق یک قرارداد نانوشته تصمیم گرفته اند چشم خود را به روی مطالبه و درخواست مردم و خانواده ها ببندند و بگذارند این جریان مسیر طبیعی خود را طی کند. نوجوانان و جوانان شهرستان را در خود غرق کرده و دشمنان را به اهداف خود برساند.

 

بنابراین شایسته است دستگاه های مرتبط در شهرستان همگام با شهرهای پیش رو در برخورد با قلیان خانه ها در کشور نسبت به جمع آوری این مراکز در خیابان ها و مراکز تفریحی اقدام کرده و به خواسته های بسیاری از بزرگان و خانواده ها که بشدت نگران فرزندان خود هستند جامه عمل بپوشانند و قاطعانه به وظیفه ی خود در مبارزه با ترویج منکرات و بی بندوباری  عمل کنند.

»مقابله با ناامنی های روانی در جامعه همچون نگرانی خانواده ها از حضور فرزندانشان در خیابانها و بوستانها به دلیل احتمال کشیده شدن آنها به سمت مواد مخدر و یا نگرانی از کشانده شدن جوانان به سمت فحشا و منکرات، بسیار با اهمیت تر از مقابله با ناامنی های فیزیکی است و باید با چنین ناامنی هایی به‌طور جدی مقابله شود.»   مقام معظم رهبری.

ارسال نظر

  • بهزاد
    0

    این همه جایی هست و فقط به مینودشت ختم نمیشه

    مسئولین نه تنها تماشاگر هستند بلکه به این امر کمک نیز میکنند

آخرین اخبار