فعال فرهنگی شهرستان گنبد، در مصاحبه با گلستان24؛

تیم مذاکره کننده ما متاسفانه به این دلخوش هستند که بلاخره تحریم ها لغو خواهند شد. اما طرف مقابل ما در مذاکرات، هرگز نمی خواهد که تحریم ها لغو شود.

مجید جاویدمهر:آمریکا هرگز بنا ندارد تحریم ها را لغو کند

مجید جاویدمهر، فعال فرهنگی شهرستان گنبد، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با اعتقاد به این که در مذاکرات اخیر هسته ای ایران، توافقی صورت نخواهد گرفت می گوید: آمریکا در این مذاکرات به دنبال باج خواهی است و مردم ایران هم حاضر نیستند که به او باج بدهند. به همین دلیل هیچ توافق خوبی صورت نخواهد گرفت. این نظر مقام معظم رهبری است. اما بر اساس نظر مقامات دیپلماسی کشورمان که می خواهند در این دولت امتیازی برای خود ثبت کنند و بگویند که ما با آمریکا رابطه برقرار کردیم، توافق صورت می گیرد. انشاالله که بر اساس سخن مقام معظم رهبری، هیچ توافقی صورت نخواهد گرفت.

مجید جاویدمهر گنبد

وی می گوید ما به توافقی که فرمایشات مقام معظم رهبری در آن لحاظ شده باشد راضی هستیم، نه آن توافقی که مسئولین تیم مذاکره کننده فرمودند.

جاوید مهر با بیان این که اگر تحریم ها لغو شود، قطعا وضعیت اقتصادی بهتر خواهد شد و در این موضوع شکی نیست، می گوید: اما طرف مقابل ما در مذاکرات، هرگز نمی خواهد که تحریم ها لغو شود. بنا ندارند که تحریم ها را لغو کنند. تیم مذاکره کننده ما متاسفانه به این دلخوش هستند که بلاخره  تحریم ها را لغو خواهند کرد. اما سی سال است که هیچ تحریمی را بر علیه ایران لغو نکردند.

ارسال نظر

آخرین اخبار