نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در گلستان وحدت و همبستگی را یکی از نیازهای ضروری کشوردانست.

امروز وحدت و همبستگی یکی از نیازهای ضروری کشور است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان24، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان در دیدار با جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گرگان با بیان این مطلب گفت : نباید اجازه دهیم بین مردم ما اختلاف بیفتد زیرا بزرگترین اسحله ما بعد از نصرت الهی همین مردم هستند.

وی با بیان اینکه اگر سپاه نبود این انقلاب مشکل پیدا می‌کرد افزود : در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس در میدان جنگ و پشت جبهه، شور و شوق مردم در ذهن ما هنوز باقی مانده و سپاه نقش مهمی در ایجاد این شور بر عهده داشت.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد : بر این اعتقاد هستیم که امروز شرایط سخت‌تر از آن روز‌ها است، چرا که خطر‌های آن روز‌ها واضح و روشن بود و حمله دشمن به کشور را همه می‌دیدند اما امروز خطر‌هایی که ما را تهدید می‌کند پیچیده شده است.

امام جمعه گرگان گفت : اگر دیروز ناظر اعمال و رفتار دشمن بودیم امروز باید مواظب نقشه‌های شوم دشمنان بر علیه کشورمان باشیم و باید همه بخش‌های اطلاعاتی و امنیتی کشورمان پیوسته جریانات منطقه و دنیا را رصد کنند.

آیت اله نورمفیدی با اشاره به اینکه خداوند به مظلومانی وعده نصرت میدهد که در مقابل ظالمان ایستادگی کنند افزود: اتفاقاتی در کشور‌های سوریه، عراق، یمن و جا‌های دیگر افتاده که کسی فکر نمی‌کرد ؛ این‌ها حتی یک هفته هم دوام بیاورند. اما الان یمن در این جنگ عربستان سعودی را مستاصل کرده است.

وی با تقدیر از اقدامات سپاه در بخشهای مختلف گلستان گفت: لازم میدانم از سپاه بخاطر خدماتی که در حادثه سیل داشته اند و همچنین در ساخت تاسیسات زیر بنایی استان همچون سد نرماب و زهکشی اراضی کشاورزی استان که از موضوعات مهم اراضی زراعی استان ما به شمار می‌رود و در زندگی مردم اثرعملی داشته است، قدردانی کنم.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار