در مراسم تودیع و معارفه عنوان شد؛

نماینده مردم گرگان و آق قلا گفت: با دست خالی نمی توانیم کار فرهنگی کنیم و این حوزه و استان گلستان که یکی از استان های فقیر است باید به آن توجه شود.

 گلستان  یکی از استان های فقیر در حوزه کارفرهنگی است

به گزارش گلستان 24، رمضان سنگدوینی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد:  باید به فرهنگ در کشور توجه بیشتری شود و اگر همت مردمی نبود برخی از مباحث فرهنگی مثل عاشورا اینگونه در جامعه بسط پیدا نمی کرد.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان ادامه داد:  فرهنگ و ارشاد  اسلامی باید از سوی دولت مورد حمایت قرار گیرد آن گونه کا باید  در حوزه فرهنگ اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار  شهادت حرکت نکردیم و باید مکتب سردار سلیمانی را بیش از گدشته به جوانان بشناسانیم‌.

سنگدوینی یکی از نقاط ضعف در حوزه فرهنگ را  عدم منابع کافی برشمرد و افزود:  با دست خالی نمی توانیم کار فرهنگی کنیم  و این حوزه و استان گلستان که یکی از استان های فقیر است باید به آن توجه شود.

وی افزود:  استان گلستان نیازمند تحول از سوی دولت و سرمایه گذاران است.

این مقام مسئول بیان کرد: انتظار داریم  که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به ساماندهی فضای مجازی اهتمام داشته باشد و یکی از   مسائلی که به جامعه اعتقادی و جوانان ما لطمه می زند فضای مجازی است برخی هرچه دوست دارند در فضای مجازی بیان می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار