احمد علوی، در مصاحبه با گلستان24،

حالا که این عنایت الهی از حاشیه رود اروند سر زده است، دیگر به خوی استکبار جهانی دل نبندیم. با دیدن لبخند بر روی لب های استکبار، گمان نکنیم که دوست ماست.

غواصان دست بسته آمدند تا بفهمیم، گول دنیا و "خنده استکبار" را نباید خورد

احمد علوی، فعال فرهنگی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که نمی توان عنایات الهی را در پیدا شدن پیکر شهدای غواص انکار کرد می گوید: پیکر این شهدای بزرگوار پیدا شد و این موضوع همزمان شد با مذاکره کشورمان با آمریکایی که برخی در داخل و خارج از کشور، گمان می کنند که با تعامل با او، می توانیم خواسته هامان را به کرسی بنشانیم.

علوی ادامه می دهد: برای جلوگیری از به عرصه ظهور رسیدن آرمان های انقلاب مان، همه استکبار دنیا با هر وسیله ممکن روبروی ما قد علم کرد تا این شعله را خاموش کند. اما می بینیم نه تنها موفق نشد، بلکه بعدها حتی با توطئه ها و فتنه ها در کشور هم نتوانست جلوی این شعله حق جو که هر روز شعله ور تر می شود را بگیرد.

احمد علوی شهدای غواص استکبار

وی با اعتقاد به این که در جنگ تحمیلی، زنده به گور کردن غواص های کربلای 4، نمونه کوچکی از اقدامات خوی استکباری بود، می گوید: شاید بعد ها نمونه های بزرگتری از این فجایع انسانی مشاهده شود.

این فعال فرهنگی می گوید: حالا که این عنایت الهی از حاشیه رود اروند سر زده است، دیگر به خوی  استکبار جهانی دل نبندیم. با دیدن لبخند بر روی لب های استکبار، گمان نکنیم که دوست ماست. خوی استکبار در دل و روح او همواره وجود دارد. از خودمان بپرسیم که چرا مقام معظم رهبری، همواره به نتیجه مذاکرات خوش بین نبودند؟ زیرا هنوز مذاکرات به نتیجه نرسیده است می بینیم که غرض ورزی های استکبار پدیدار شده است.

احمد علوی شهدای غواص استکبار

علوی معتقد است که پیدا شدن این شهدای غواص، هشدار الهی به کسانی است که به ظواهر دنیوی و مادی دل بسته بودند. چرا شهدای ما دل از دنیا بریده بودند و در این راه قدم گذاشتند؟ چرا مردی همچون چمران به لبنان رفت؟ آن ها برای یک آرمان والا و رسیدن به یک نظام اسلامی حتی از جان خودشان که بهترین چیز است گذشتند و این آخر رشادت است.

وی تاکید می کند برای کسانی که ادعای انقلابی بودن دارند، چه مدیر و چه یک فرد عادی، هر یک از شهدای ما یک سمبل هستند. باید راهشان را بشناسیم و گول ظواهر دنیا و خنده های استکبار را نخوریم. همه شهدا در یک کلمه پیروی از ولایت را خواستار بودند.

ارسال نظر

آخرین اخبار