مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری مسابقه بازی های رایانه ای در گلستان خبر داد و گفت: این دوره از رقابت ها از ۲۲ تا ۲۴ مرداد در تالار فخرالدین اسعد گرگانی بر پا می شود.

گرگان میزبان مسابقه بازی‌های رایانه ای می شود

به گزارش گلستان 24 حجت الاسلام علی اصغر فضیلت شامگاه یکشنبه در جمع مدیران شهرستانی، افزود: از ظرفیت کانون فرهنگی قائم برای این مسابقات کشوری استفاده شده است.

وی از شرکت ۱۲۰ نفر در مسابقات بازی های رایانه ای خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه بازی های رایانه ای با اهدا جوایز به تیم های برگزیده همزمان با اختتامیه جشنواره پویانمایی در ۲۵ مرداد اجرا می شود.

حجت الاسلام فضیلت ضمن یادآوری این نکته که مراسم اختتامیه در پردیس سینمای کاپری برگزار می شود، افزود: اولین دوره از رقابت های بازی های رایانه ای به صورت سراسری با شرکت ۳۰ تیم انجام می شود.

وی اطلاع رسانی مناسب و گستردگی حوزه بازی های رایانه ای را عامل اصلی استقبال شرکت کنندگان دانست و تصریح کرد: قرار داشتن بازی های رایانه ای در کانون توجه کودکان و نوجوانان در دیگر عوامل استقبال خوب این جشنواره به شمار می رود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن اشاره به این نکته که بخش قابل توجهی از اوقات فراغت جوانان را بازی های رایانه ای تشکیل داده، افزود: توجه خانواده ها به این موضوع هم دلیل علاقمندی کودکان و نوجوانان آنهاست.

وی ادامه داد: دوره مقدماتی کارگاه آموزشی بازی های رایانه ای از ۲۶ تا ۳۱ تیرماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد که مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفت.

فضیلت با بیان این نکته که کارگاه آموزشی در سه مقطع مقدماتی، متوسط و پیشرفته برگزار می شود، افزود: دوره پیشرفته کارگاه آموزشی در زمان برگزاری جشنواره بازی های رایانه ای اجرا می شود که پس از خاتمه دوره به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی ارائه خواهد شد./مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار