این ویدئو تنها در سایت یوتیوب حدود ۴۰۰هزار بازدید داشته و با نظرهای متفاوتی از سوی کاربران غیر ایرانی و حتی غیر مسلمان مواجه شده است.

دانلود فیلم واکنش جالب پناهیان

به درخواست یک دختربچه + فیلم

به گزارش گلستان24، انتشار یک ویدئوی جالب از سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان بازتاب‌های مختلفی در رسانه‌های خارجی و شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

هفته گذشته بود که" Elhaam magazin " کلیپی کوتاه از سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان را با زیر نویس انگلیسی تدوین کرد و آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد " Elhaam magazine " وبسایتی انگلیسی زبان است که هدفش را ترویج اندیشه‌های پیامبر اسلام و اهل بیت (علیهم السلام) قرار داده و تصریح کرده است: ما می‌خواهیم مسلمانان  و غیر مسلمانان آمریکا به فهم بهتری نسبت به فرهنگ و اندیشه‌های اسلامی برسند مشخص نیست که سخنرانی در چه مناسبتی انجام شده است.

پناهیان بالای منبر نشسته و مشغول سخنرانی است که صدای یک کودک، سخنانش را قطع می‌کند دختربچه‌ای خودش را پای منبر رسانده و به سخنران سلام می‌کند کودک پس از آنکه پناهیان جواب سلامش را می‌دهد می‌گوید: «بیام بالا؟» همه مردم می‌خندند و سخنران می‌گوید: « بیا عزیزم! » مردم صلوات می‌فرستند و کودک روی پای پناهیان می‌نشیند و کودک به او می‌گوید: « بخون! » سخنرانی خیلی عادی و طبیعی ادامه دارد و دختربچه هم کم‌کم خودش را روی دست پناهیان جابه‌جا می‌کند در آخرین نمایی که از سخنرانی می‌بینیم کودک کاملا خوابش برده است چند جوان می‌آیند و بچه را می‌گیرند تا پناهیان از بالای منبر پایین بیاید ویدئوی زیر را ببینید:

این ویدئو تنها در سایت یوتیوب حدود ۴۰۰هزار بازدید داشته و با نظرهای متفاوتی از سوی کاربران غیر ایرانی و حتی غیر مسلمان مواجه شده است.

شخصی نوشته است:

« من مسلمانم و به این ویدئو افتخار می‌کنم »

دیگری نوشته است: « صدای سخنران واقعا آرامش بخش است »

شخص دیگری هم نوشته است: « این نمایش دهنده ی فرهنگ اسلام است »

اینجا کلیک کنید.

 

فیلم واکنش جالب پناهیان  به درخواست یک دختربچه

ارسال نظر

آخرین اخبار