امام جمعه خان ببین، در مصاحبه با گلستان24؛

کاروان پیاده روی کربلا از شهرستان خان ببین حرکت خود را آغاز کرد. این کاروان هر ساله روز عرفه در کربلای معلی حضور پیدا می کند.

آغاز حرکت کاروان پیاده کربلا از شهرستان خان ببین+ تصاویر

حجت الاسلام والمسلمین عین اله شهابی، امام جمعه شهرستان خان ببین، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، در خصوص کاروان پیاده روی کربلا این شهرستان می گوید: با عنایت الهی و توجهات حضرت بقیه الله(عج) کاروان پیاده روی کربلای معلی در روز جمعه 94/5/23 حرکت خود را از مصلی نمازجمعه شهر خان ببین و منطقه فندرسک استان گلستان آغاز کرد. این کاروان طی 40 روز از شهرهای مختلف کشور عبور کرده و در روز عرفه به کربلای امام حسین (ع) می رسد.

شهابی با اشاره به این که این کاروان در مسیر حرکت خود با علمای بلاد و مراجع عظام تقلید در قم دیدار خواهد کرد، ادامه می دهد: حضور در نمازجماعت ها ، نماز های جمعه و همچنین انجام دیگر برنامه های فرهنگی  را دارد از برنامه های این کاروان در طول مسیر است که بار فرهنگی ومعنوی بسیار خوبی دارد.

حاج اقا شهابی کاروان پیاده روی کربلا خان ببین1

وی با بیان این که امسال ششمین سالی هست که کاروان پیاده روی کربلا  حرکت خود را شروع کرده است، می گوید: این کاروان با چهل نفر از عزیزان آغاز به کار کرده است و هرساله با استقبال پرشور و بی نظیر علاقمندان به حضرت سیدالشهدا (ع) مواجه می شود.

امام جمعه شهرستان خان ببین اضافه می کند: در این کاروان چهل نفره افراد میانسال نوجوان و افراد مسن، هفتادو اندی سال هم داریم. این نشان می دهد که محبت و عشق به حضرت سیدالشهدا (ع) نه سن ، گرما و سرما نمی شناسد و عاشقان، سخت ترین برنامه رفتن را انتخاب می کنند تا محبت بی حد و حساب خود را با این روش ابراز دارند. امید است که همه این عزیزان به ثواب بیشتر و تقرب به آقا دست پیدا کنند.

 

حاج اقا شهابی کاروان پیاده روی کربلا خان ببین2

حاج اقا شهابی کاروان پیاده روی کربلا خان ببین3

حاج اقا شهابی کاروان پیاده روی کربلا خان ببین4

5حاج اقا شهابی کاروان پیاده روی کربلا خان ببین

6حاج اقا شهابی کاروان پیاده روی کربلا خان ببین

 

ارسال نظر

آخرین اخبار