فعال فرهنگی شهرستان رامیان، در پاسخ به سوال گلستان24؛

استفاده از ظرفیت شهرستان ها را برخی از مسئولین استانی ندیده می گیرند. مسابقات قرآنی و مراسم های بزرگ را در شهر های گرگان یا گنبد برگزار می کنند. چه می شود که این برنامه ها در شهرستان های دیگر انجام شود.

داوود کوهساریان: برخی از مسئولین استانی، استفاده از ظرفیت شهرستان ها را ندیده می گیرند

داوود کوهساریان، لیسانس علوم اجتماعی، فعال فرهنگی شهرستان رامیان ومتولد 1360 است. وی در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره نحوه ورودش به عرصه فرهنگ می گوید: با گروهی از دوستان آشنا شدم که من را به سمت مسجد کشیدند و از آن طریق برنامه های فرهنگی و مذهبی را شروع کردیم. وی در بحث مسابقات قرآنی و تواشی فعالیت می کند.

کوهساریان با انتقاد به برگزاری کار های فرهنگی در شهرهای بزرگ و نادیده گرفتن شهرستان ها می گوید: اگر برنامه هایی که در شهر های بزرگ تر انجام می شود را به دیگر شهرستان ها هم منتقل کنند بسیار مفیدتر خواهد بود. زیرا ما فقط از طریق اخبار می شنویم که فلان شهرستان فلان برنامه فرهنگی انجام گرفته است.

وی ادامه می دهد: بحث بسته های فرهنگی و منبر های قوی  کشوری، باید در همه شهر های استان استفاده شود. شاید جمعیت رامیان در حد گرگان نباشد، اما در اندازه خوش می شود کار کرد.

داوود کوهساریان فعالت فرهنگی رامیان

این فعال فرهنگی با اعتقاد به این که اگر از ظرفیت افراد استفاده شود این کار شدنی است، می گوید: استفاده از ظرفیت شهرستان ها را برخی از مسئولین استانی ندیده می گیرند. مسابقات قرآنی و مراسم های بزرگ را در شهر های گرگان یا گنبد برگزار می کنند. چه می شود که این برنامه ها در شهرستان های دیگر انجام شود.

داوود کوهساریان می گوید: متاسفانه حمایت از مسئولین در بحث فرهنگ بسیار محدود است.

 

داوود کوهساریان فعالت فرهنگی رامیان

کوهساریان معتقد است حمایتی از برنامه های خودجوش مردمی نمی شود.

وی درباره حمایت از مردم مظلوم یمن می گوید: مردم ما باید توجیح شوند که در این موضوع بحث اسلام و در نهایت شیعه مطرح است. آگاهی دادن به مردم بهترین راهکار برای حمایت از مردم مظلوم یمن است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار