فرمانده سپاه بندرگز گفت: اجلاس چهارهزار شهید گلستان آذرماه برگزار می شود.

اجلاس چهارهزار شهید گلستان در آذرماه

به گزارش گلستان24؛ سرهنگ مجید زمانی، عصر شنبه، در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز، با اشاره ای به سخنان مقام معظم رهبری درباره سپاه پاسداران و انقلاب اسلامی، بیان کرد: انقلاب همچنان با قدرت و قوت، زنده و حاضر است زیرا اگر انقلاب زنده نباشد پاسداری از آن معنایی نخواهد داشت.

اجلاس چهارهزار شهید گلستان

وی افزود: هدف اصلی دشمنان این است که ملت ایران تفکر انقلابی را کنار بگذارد تا قدرت خود را از دست بدهد و در نهایت از نقشه های جهانی کشورهای زورگو حذف و محو شود.

وی اظهار کرد: ستاد اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان را در آذر ۹۴ داریم. مهمترین برنامه های ما در هفته دفاع مقدس تجدید میثاق با شهداست که احتمالا چهارشنبه برگزار می شود و چند یادواره شهدا در روستاها و شهرستان را خواهیم داشت. اربعین شدای غواص را هم در شهر نوکنده در چهارم مهر برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: یک برنامه شهرستانی مبنی برهمایش پیاده روی خانوادگی نیز برگزار خواهیم کرد که در این راستا تفاهم نامه ای توسط سپاه استان با تربیت بدنی داشتیم.

حجت الاسلام شعبان کشیری، رییس تبلیغات اسلامی بندرگز هم گفت: در گذشته ما درگیر جنگ نظامی بودیم ولی در حال حاضر این جنگ دیپلماسی، اقتصادی و فرهنگی است و نکته ای که به شما کارگزاران نظام جمهوری اسلامی توصیه می کنم این است که تحت ولایت و رهبری رهبرمعظم انقلاب به کار خود ادامه دهید.

وی بیان کرد: برنامه هایی را در دهه غدیر از سوی سازمان تبیلغات اسلامی داریم، دعای عرفه نیز در مسجد جامع بندرگز و نوکنده و برخی از روستاها برگزار خواهد شد. در چنین مراسماتی حضور کارگزاران در صف اول می تواند تاثیر زیادی بر روی مردم بگذارد.

محمد علی دودانگی رییس آموزش و پرورش شهرستان هم بیان کرد:  در کل هفت هزار و ۲۹۵ دانش آموز داریم که از این بین در دوره ابتدایی سه هزار و ۷۶۵ نفر، متوسطه اول یک هزار و ۷۰۰نفر و متوسطه دوم یک هزار و ۸۳۰ نفر، تعداد معلمین ابتدایی ۱۲۸ نفر، متوسطه اول ۹۴ نفر متوسطه دوم ۱۸۳ نفر هستند.

وی تصریح کرد: رسالت آموزش و پرورش بسیار سنگین است و گستره کاری وسیع دارد.

وی بیان کرد: وضعیت بهداشت نیاز به نظارت بهتری دارد تا وضعیت بهداشتی بهتر شود.

الهام متین رییس اداره کتابخانه های شهرستان گفت: نشست کتابخوان که در سراسر کشور کلید خورد در شهرستان بندرگز نیز برگزار شد.

وی بیان کرد: نشست کتاب خوان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و به اشتراگ گذاری فرهنگ کتب خوانی و کتاب های خوانده شده در بین مردم جامعه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در هر نشست ۱۲ عنوان کتاب را از بین علاقه مندانی که قصد معرفی کتاب داشتند انتخاب می شدند و در مدت ۷دقیقه کتاب مورد نظر خود را به حاضرین معرفی می کنند. معرفی کتاب باید به گونه ای باشد که اگر خود نویسنده در جلسه حاضر باشد از ارائه آن کتاب لذت ببرد.

وی تصریح کرد: قصد ما این است که این جلسات ماهانه و هرماه با همکاری یکی از ادارات باشد./تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار