قصد داریم این کنسرت را بعد از ایام محرم و صفر برگزار کنیم.

کنسرت سالار عقیلی در شهرستان کردکوی چه زمانی برگزار می شود

به گزارش گلستان24، چندی پیش در پی سفر سالار عقیلی به شهرستان کردکوی و دیدار وی با شهردار این شهر، مصوب شد که این خواننده جوان به همراه ارکستر سمفونیک اصفهان، در اوایل مهرماه، به مدت 3 شب در این شهرستان اجرا داشته باشد. اما هنوز از برگزاری این مراسم خبری نیست.

 

کنسرت سالار عقیقی کردکوی

 

محمدرضا اسکندری، مدیر برنامه های سالار عقیلی، در این باره می گوید: به علت تعدد کنسرت هایی که داشته ایم در سفر به ایتالیا و کنسرت های دیگری که در چند روز گذشته در کیش، تبریز شیراز و اصفهان برگزار شد، فعلا شرایط برگزاری کنسرت در شهرستان کردکوی فراهم نشد.

وی می گوید: از آنجایی که این کنسرت خیریه است، قصد داریم آن را در یک زمان مناسب ، با آرامش خاطر و تبلیغات مناسب این اجرا را انجام دهیم.  احتمالا این کنسرت بعد از ایام محرم و صفر برگزار می شود.

 

سالار عقیلی کرکوی

بخش اعظمی از درآمد این برنامه، به بیمارستان تخصصی قلب حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان کردکوی، به عنوان کمک برای خرید تجهیزات پزشکی اهدا می شود.

مدیر برنامه های سالار عقیلی، با بیان این که زمان دقیق این کنسرت هنوز مشخص نشده است، می گوید: البته مقدمات کار آن تا حدودی انجام و تقاضای آن برای اداره ارشاد استان گلستان ارسال شده است. همچنین دیدن سالن ها و هماهنگی های دیگر در حال انجام است. انشاءالله بعد از محرم و بعد از سفری که استاد به آلمان و فرانسه دارند، تاریخ دقیق آن کنسرت مشخص خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار