سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری نخستین یادواره 258 شهید محرم استان گلستان خبر داد.

6 آبان نخستین یادواره 258 شهید محرم استان گلستان برگزار می‎شود

به گزارش گلستان24، علی‎اصغر فاضلی ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت مظلومانه سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت اظهار کرد: نخستین یادواره 258 شهید محرم استان گلستان روز چهارشنبه ششم آبان‎ماه جاری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‎شود.

یادواره 258 شهید محرم

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدای محرم استان گلستان با حضور خانواده‎های معظم شهدا، ایثارگران و مسئولان استانی برگزار می‎شود از مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان دعوت کرد تا در این مراسم معنوی شرکت کنند.

برگزاری یادواره شهدا در زنده ماندن ارزش‎های انقلاب اسلامی اثرگذار است

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان برگزاری یادواره شهدا را در تداوم راه و رسم شهیدان انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: همان‌طور که محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است، برگزاری یادواره شهدا نیز در زنده ماندن ارزش‎های انقلاب اسلامی اثرگذار و اثربخش است.

فاضلی بیان داشت: اسامی 258 شهید محرم استان گلستان که زمان شهادت آنها مقارن با ماه محرم و ایام حزن و اندوه آل‎الله (ع) بوده، احصاء شده و قرار است نسبت به برگزاری یادواره شهدای محرم مبادرت شود.

وی برقراری امنیت و آسایش نظام اسلامی را ضامن شجاعت شهدا و ایثارگری جانبازان و رزمندگان انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: اقتدار انقلاب اسلامی به واسطه ایثارگری و جانبازی جوانان و مردم همیشه در صحنه این سرزمین حاصل شده است.

کوتاهی در قبال مسئولیت‎پذیری هیچ‌گاه پذیرفتنی نیست

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: فراموش نکنیم که انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده است، لذا همه باید در راستای اعتلای این فرهنگ بیش از پیش بکوشیم.

فاضلی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه حفظ و صیانت شود، افزود: مسئولان باید به واسطه مسئولیت خود در هر جایگاهی که هستند، منشاء خدمت به مردم باشند و کوتاهی در قبال مسئولیت‎پذیری هیچ‌گاه پذیرفتنی نیست.

به گزارش فارس؛ تعداد شهدای استان گلستان 3 هزار و 759 شهید، تعداد جانبازان 13 هزار و 30 نفر و تعداد آزادگان نیز یک‎هزار و 178 نفر بوده که از 3 هزار و 759 شهید استان گلستان 520 شهید مربوط به جامعه اهل‌سنت این استان است.

ارسال نظر

آخرین اخبار