محسن ندافی :

متاسفانه در سال های اخیر، یک شعار زدگی میان مسئولین ایجاد شده بود و از "اقتصاد مقاومتی" به عنوان یک شعار و یک کلمه تزئینی استفاده می کردند،بر اساس همین بی تفاوتی مسئولین، مقام معظم رهبری با تاکید بر حساسیت اقتصاد مقاومتی، این موضوع را با قید اقدام و عمل بیان کردند.

مسئولین از "اقتصاد مقاومتی" به عنوان یک شعار و یک کلمه تزئینی استفاده می کردند/رسانه ها در تبیین این شعار برای مردم وقت بیشتری بگذارند

محسن ندافی، فعال فرهنگی شهرستان بندرگز، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که متاسفانه در سال های اخیر، یک شعار زدگی میان مسئولین ایجاد شده بود و از "اقتصاد مقاومتی" به عنوان یک شعار و یک کلمه تزئینی استفاده می کردند، گفت: بر اساس همین بی تفاوتی مسئولین، مقام معظم رهبری با تاکید بر حساسیت اقتصاد مقاومتی، این موضوع را با قید اقدام و عمل بیان کردند.

وی تاکید کرد: بر همه ما در همه حوزه های کاری، چه در بخش های دولتی و چه خصوصی، وظیفه است که این شعار را ملاک عمل قرار دهیم. همچنین مسئولین خصوصأ رسانه ها در تبیین این شعار برای مردم وقت بیشتری بگذارند تا مردم  در این موضوع به آگاهی برسند. یکی از دلایل عدم موفقیت اقتصاد مقاومتی، عدم آگاهی مردم از این مقوله بود.

 

محسن ندافی اقتصاد مقاومتی

 

فعال فرهنگی شهرستان بندرگز ادامه داد: قشر کارگر یا قشر سازنده مملکت، در خط مقدم اقتصاد مقاومتی قرار دارد. آن ها باید به قدری از لحاظ اقتصادی و سازندگی با قدرت وارد شوند تا مردم بتوانند نیاز های خود را در داخل کشور تامین کنند. بنا بر این کارگران که در صف اول تولید قرار دارند، جزو تعیین کننده ترین و حساس ترین گروهی هستند که می توانند در شعار امسال مد نظر باشند.

ارسال نظر

آخرین اخبار