مراسم بیستمین یادواره 25 لاله گلگون کفن روستای النگ شب گذشته با حضور مقامات نظامی و انتظامی، مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده های معظم شهدا،جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم این روستا برگزار شد.

امیر اسماعیلی در بیستمین یادواره 25 شهید روستای النگ کردکوی

مراسم بیستمین یادواره 25 لاله گلگون کفن روستای النگ با حضور مقامات لشکری، نظامی و انتظامی، مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده های معظم شهدا،جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم این روستا برگزار شد.

به گزارش گلستان 24، این مراسم که همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء شروع شد با تلاوت کلام الله مجید و دکلمه خوانی در وصف امام و شهدا ادامه پیدا کرد.

پخش کلیپ هایی در خصوص عملکرد غرورآفرین پدافند هوایی قرارگاه خاتم الانیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران و اجرای دیگر برنامه های ارزشمند فرهنگی به شکوه و جلال این مراسم معنوی و نورانی افزود.

پاشا ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت نیز در این مراسم با نوای خوش و دلنشینش به نوحه سرایی در وصف شهدا پرداخت.

در خاتمه نیز مهمان ویژه این مراسم نورانی امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده سرافراز قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران دقایقی را به بیان سخنانی در خصوص نقش و جایگاه شهدا در جامعه امروزی و جانفشانی شهدای گرانقدر در هشت سال دفاع مقدس و اقتدار امروز ایران اسلامی پرداختند.

دو مرحله از 5 مرحله تکامل انقلاب اسلامی ایران به اتمام رسیده است

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی،فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء در بیستمین یادواره شهدای روستای النگ واقع در استان گلستان، در جمع مردم گفت: برای من بسیار جالب بوده است که یک تحقیقی در مورد این روستا داشته باشم. این روستا مهد شهیدان عزیزی است که در این مدت زمان، برای من بسیار هضم کننده بوده است.

وی تصریح کرد: همه مجالس به غیر از مجالس مرتبط با شهدا، افرادی هستند که در نحوه برگزاری مراسم اعتراضی خواهند داشت، اما تنها مراسمی که مردم در آن اعتراض ندارند، مراسم شهداست.

اسماعیلی در جمع مردم روستای شهید پرور النگ، به ۳ نکته انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت : انقلاب اسلامی ایران برای تکامل خود نیازمند پنج مرحله بوده است که تا کنون دو مرحله آن به اتمام رسید و یک مرحله آن در حال انجام است و دو مرحله باقی مانده است، به لطف پروردگار به آن دست خواهیم یافت.

فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء افزود: در مرحله اول، انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت که در عرصه های گوناگون تکمیل یافت و هزینه این تکامل را شهدا پرداخت کرده اند اما بدانیم، انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب مختص به یک کشور نبوده است، بلکه یک کارگاه توان سازي می باشد.

وی گفت: در مرحله دوم انقلاب، تشکیل نظام اسلامی بوده است و جامه اسلامی از نظر هندسی به آن نیاز وافر داشت.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: در مرحله سوم نیز، تشکیل دولت اسلامی می باشد که ما هم اکنون در این مرحله قرار داریم و زمانی دولت اسلامی تحقق می یابد که امام زمان (عج)، ظهور نمایند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در مرحله چهارم، تشکیل کشور اسلامی است. این کشور همان کشوری است که امام علی (ع) و اهل بیت (ع) نیز به دنبال آن بودند و در حال حاضر رهبر انقلاب اسلامی ایران بدنبال تحقق این امر می باشند.

وی گفت: در مرحله پنجم، ایجاد تمدن اسلامی می باشد که شهدا زودتر به درک آن مرحله رسیدند اما بدانید شهدای ما شهدایی نبودند که مختص یک کشور باشند بلکه برای بر پا ماندن انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی جنگیدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

اسماعیلی در ادامه سخنان خود افزود: حضرت امام خمینی (ره)، یک تعبیر خیلی زیبایی در باب انقلاب داشتند و فرمودند: ما انقلاب اسلامی ایران را به جهان صادر خواهیم کرد زیرا انقلاب آن، اسلامی و از بانگ"لاالهال الله و محمد رسول الله "می باشد و بر تمام جهان، طنین خواهد افکند و در هرجایی که مبارزه با استکبار وجود داشته باشد، ما نیز خواهیم بود و شاهد بودید که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هیچ طوفانی علیه این انقلاب وارد نشده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیستمین یادواره شهدای روستای النگ تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در حال حاضر علاوه بر اینکه در سوریه و لبنان وارد شده است، به کشور هایی همچون آمریکای جنوبی و کشور های اروپایی نیز ورود پیدا کرده است.

وی افزود: خیلی از این کشور هایی که در حال حاضر، انقلاب اسلامی ایران را بعد از این همه شهید درک کرده اند همان کشور هایی بودند که در زمان جنگ تحمیلی، با صدام همدست بوده و هدفی جزء زمین خوردن این انقلاب نداشتند اما با پایداری شهدایمان،هدف آنها محقق نشد.

اسماعیلی در ادامه سخنان خود به مقدس نگاه داشتن جنگ هشت ساله ایران و عراق اشاره کرد و گفت: جنگ هشت سال دفاع مقدس به ما تحمیل شده بود، زیرا ما آغاز کننده این جنگ نبوده ایم و در عین این هشت سال، ما تنها دفاع کردیم. بسیاری از کشور ها در این زمان کارهای فراوانی برای جلوه نشان دادن آغازگر جنگ از سوی ایران داشتند اما هیچ مدرکی علیه انقلاب اسلامی ایران پیدا نکردند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در جنگ هشت سال دفاع مقدس، یک وجب از خاک کشورمان را به بیگانگان ندادیم و نخواهیم داد.

وی گفت : باید بدانیم، جنگ هشت سال دفاع مقدس، برای ما نتایجی را به همراه داشته است و ما نیز به این افتخارات می بالیم.

اسماعیلی گفت: افتخار دشمن در زمان جنگ، تنها خونریزی بوده است اما افتخار ما، دفاع از حيثيت، حرمت، ناموس، دین و اسلام ناب محمدی بوده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در ادامه سخنان خود گفت: صدام های زمانه چه بسا کم نیستند. آنها هم از مسلمان می باشد وهم غیر مسلمان.

وی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی، یک شخصیت بسیار شجاع می باشد و این را میتوان از زمان تصدی ریاست جمهوری ایشان تا الان به وضوح لمس کرد، زیرا هیچ یک از سخنان ایشان دو تا نشده است.

اسماعیلی در ادامه با مطرح کردن سوالی از مردم شرکت کننده در مراسم یادواره در خصوص معیشت زندگی و شرف خانواده شهدا گفت: آیا شما، خانواده شهیدی را سراغ دارید که با این همه مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه، در یک رسانه ای اظهار ناراحتی کرده باشد. مرحبا به شرف این خانواده ها که با دادن شهید باز هم این نظام و انقلاب خود را دوست دارند و از آن حمایت می کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: باید بدانیم دفاع مقدس برای ما چه دستاوردی به همراه داشته است و آن دستاورد، فتنه ۸۸ بوده است.

ما آغاز کننده این جنگ نبوده ایم و در عین این هشت سال، ما تنها دفاع کردیم

وی افزود: در فتنه ۸۸ همه مدافعان در برابر فتنه گران، از جمله افرادی بودند که در زمان انقلاب و امام راحل (ره) و همچنین در زمان جنگ هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، دیدم جوانانی را که ندیده بودند شرایط اوایل انقلاب را و این افتخار هشت سال دفاع مقدس است.

اسماعیلی تصریح کرد: شهید و شهادت برا ما قداست دارد اما بعضی از افرادی که رهبر انقلاب فرمود اینها ریزش هستند، حداقلی هستند، اما همین افراد به یک پاسخی نیاز دارند که بایستی این پاسخ دندان شکن باشد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : این افراد حداقلی کسانی هستند که شهادت را یک چیز زودگذر و حسی قلمداد می کردند.

وی گفت : لعنت بر زبانی که از اعماق وجودش این حرف را زده باشد.عاشورا و امام شهیدمان با همه توان و با همه خانواده در میدانی ظاهر می شود که نتیجه عینی آن میدان را می داند.

اسماعیلی در خصوص برگزار کردن یادواره های شهدا، گفت: مهم برگزاری این یادواره شهدا، ادامه راه این شهداست آن هم به صورت واقعی نه ظاهری.

وی افزود: در حال حاضر دو فرمان مهم رهبری بایستی عملیاتی شود و آن مقابله با تهاجم فرهنگی و اقتصاد مقاومتی و علت تاکید ایشان در این است که دشمن در خصوص راه های ضربه زدن به این انقلاب، مائوس شده است.

مسئولین کشور ما در امر شهادت و ایثار بسیار ضعیف عمل کرده اند

اسماعیلی گفت: مسئولین کشور ما در امر شهادت و ایثار بسیار ضعیف عمل کرده اند و شاهد هجوم فرهنگی به خانواده های خود هستیم .

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز کشور میتواند به خود ببالد که ارتش در کنار برادران سپاهی خود و همچنین برادران انتظامی و بسیجی، چیزی کمتر از دنیا ندارد.

وی گفت: بسیاری از رسانه های دنیا که در رزمایش اخیر شرکت داشتند با شیطنت می خواستند جایگاه قرارگاه پدافند هوایی کشور را در جهان بدانند، اما آنها بدانند ما نیازی به جایگاه جهانی نداریم بلکه نیاز ما مردم است و جایگاه ما، قلب مردم می باشد.

اسماعیلی در خصوص عملکرد این نهاد نظامی در عمر شش ساله خود گفت: در شش سال گذشته، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء که به دستور رهبر انقلاب در کنار برادران بسیجی، انتظامی، ارتشی و سپاهی به صورت یک قرارگاه مردمی تبدیل شده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص هوشیار پدافند هوایی کشور گفت: در جریان دستگیری عبدالمالک ریگی چهار هواپیما از ورودی بندرعباس وارد شده بود که بعد از مشخص شدن هواپیما مورد نظر از ساعت 12:30 الی 1:40 خلبان هواپیما در هوا کلنجار میرفت تا نشستن در فرودگاه را نپذیرد.

وی همچنین در خصوص ساختار های این قرارگاه پدافند هوایی گفت: ساختار های این قرارگاه بومی و قدیمی نیست و نمی خواهیم همانند غربی ها، کتمان کنیم .

اسماعیلی تصریح کرد: ساختار های ما به گونهایست که توانستیم هواپیمای جاسوسی 170 RQ و هواپیمای فوق پیشرفته و جاسوسی اسرائیل را رهگیری و شناسایی نماییم.

اگر داعش چشم طمعی به کشور ما داشته باشد با حکم رهبری، مادرانشان را به عزایشان خواهیم نشاند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه سخنان خود گفت: داعش یک حیوان است و چهره انسان را یدک می کشد، اینها خود صهیونیست ها می باشند که تنها پیشانی خود را به زمین می مالند، این ها از خوارج هم بدترند.

وی در پایان گفت: این گروه تروریستی بداند اگر چشم طمعی به مرزهای این کشور داشته باشد با حکم رهبری، مادرانشان را به عزایشان خواهیم نشاند.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار