امین قره سوفلو کارگردان جوان گنبدی برای مستند “صالح آباد” موفق به دریافت فانوس بخش “حرکت‌های خودجوش مردمی” پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار شد. فیلم “گل کوچیک” اثر محمدحسین صفری دیگر کارگردان گنبدی در بخش نماز و مسجد، به دلیل پرداختن به موضوع شیوه دعوت نوجوانان و جوانان به نماز و مسجد شایسته تقدیر ویژه شناخته شد.

“صالح آباد” قره سوفلو برگزیده بخش حرکت‌های خودجوش مردمی

به گزارش گلستان 24، شب گذشته مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین تهران برگزار شد.

با اعلام اسامی برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره در این شب، امین قره سوفلو کارگردان جوان گنبدی برای مستند “صالح آباد” موفق به دریافت فانوس بخش “حرکت‌های خودجوش مردمی” پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار شد.

در پنج دوره گذشته این جشنواره، این سومین بار است که فانوس عمار به گنبد می‌آید. پیش از این و در دوره دوم، نماهنگ “حی علی العزا” ساخته صالح کاهانی و در دوره سوم، مستند “آن مرد ایستاده است” ساخته علیرضا نوروزی در بخش اقتصاد مقاومتی موفق به دریافت فانوس جشنواره مردمی فیلم عمار شده بودند.

محمدحسین-صفری

همچنین پیش از این ستاد اقامه نماز با همکاری دبیرخانه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار اقدام به بررسی آثار رسیده به پنجمین دوره این جشنواره با موضوع نماز و مسجد پرداخته و برگزیدگان توسط ستاد اقامه نماز معرفی شدند.

بنا به اعلام این ستاد، فیلم “گل کوچیک” اثرمحمدحسین صفری دیگر کارگردان گنبدی، به دلیل پرداختن به موضوع شیوه دعوت نوجوانان و جوانان به نماز و مسجد شایسته تقدیر ویژه شناخته شد.

گفتنی است دو مستند با نام‌های “سپید” ساخته محمدحسین صفری و “مدرسه شاداب” ساخته علیرضا نوروزی هم موفق شده بودند تا در بخش مسابقه جشنواره امسال حضور یابند و حتی “مدرسه شاداب” یکی از ۸ نامزد دریافت فانوس در بخش مستند جنگ نرم بود.

لوح-تقدیر-قره لوح-تقدیر-صفری

رسانه مردمی سلام گنبد، کسب این موفقیت‌ها را به این فیلمسازان، جامعه هنری شهرستان و شهروندان گنبدی تبریک می‌گوید. امید است که مسئولان و متولیان عرصه فرهنگ و هنر شهرستان تقدیر شایسته را از این عزیزان به عمل آورند.

ارسال نظر

آخرین اخبار