مدیر امور سینمائی حوزه هنری استان گلستان:

مدیر امور سینمائی حوزه هنری استان گلستان گفت: سینماهای استان گلستان در ماه مبارک رمضان دو سانس ویژه و نیم بها خواهند داشت.

سینماهای گلستان،در ماه رمضان، دو سانس ویژه و نیم بهاء خواهند داشت

"محمدزمان کاشفی" صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سانس ویژه سینماها در ماه رمضان اظهار داشت: سینماهای استان گلستان در ماه مبارک رمضان 2 سانس ویژه و نیم بها خواهند داشت.

به گزارش گلستان24، وی افزود: در ماه مبارک رمضان سینماهای استان گلستان تا ساعت 7 اکران فیلم خواهند داشت.کاشفی اظهار کرد:  2 سانس ویژه پس از افطار در ساعت 22 و 22 و 15 دقیقه در 3 سینمایی عصر جدید، 22 بهمن گرگان و هجرت گنبدکاووس  به مردم خدمات می‌دهند که خدمات این سینماها به صورت نیم بها است.

مدیر امور سینمائی حوزه هنری استان گلستان گفت: در استان گلستان  حدود 14 سینما وجود دارد که حدود نیمه از آنها غیر فعال است.

وی افزود: هم‌اکنون 4 سینمای دولتی و یک سینمای خصوصی در استان گلستان فعال است و سینماهای بهمن و عصر جدید گرگان نیز دارای دو سالن هستند.

کاشفی از برنامه حوزه هنری برای قرار گرفتن سینما در سبد هزینه خانوار در استان گلستان خبر داد و گفت: براساس این طرح دستگاه های دولتی می توانند از محل هزینه فرهنگی، بلیت از سینماها خریداری و به صورت رایگان در اختیار خانواده کارمندانشان قرار دهند تا هم خانواده کارمندان از فیلم ها استفاده کنند و هم سینماهای ما از حالت رکود فعلی خارج شوند.

انتهای پیام/

منبع: سلام گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار