امروزه مهم ترین ابزار جنگ قدرت های جهان در دنیای رسانه و شبکه های اجتماعی متمرکز شده است.

بمب های ضد فرهنگی در جامعه اسلامی

به گزارش گلستان24،امروزه مهم ترین ابزار جنگ  قدرت های جهان در دنیای رسانه و شبکه های اجتماعی متمرکز شده است.
باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جدی تلقی نمودن فضای مجازی و استفاده از شبکه های اجتماعی، دشمن در این برهه از زمان قصد دارد با گسترش شبکه های اجتماعی در فضای مجازی از طریق تهاجم فرهنگی دراعتقادات دینی و مذهبی جوانان کشورهای اسلامی ،علی الخصوص ایران شکاف ایجاد کند.


گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی و تأثیرات منفی و عواقب خانمان سوز استفاده بی مهابا از این رسانه ها برکسی پوشیده نیست لذا اولین آسیب استفاده بیش از حد از این وسیله ،آسیب های جسمانی است که در دراز مدت بروز می کند.بنا به گفته کارشناسان۷۰٪امواج تلفن همراه هنگام مکالمه توسط بافت جمجمه و مغز انسان جذب شده و به شکل انرژی حرارتی در می آید. به همین دلیل در اثر استفاده دراز مدت از تلفن همراه، دمای بافت مغز و اندام هایی که در مجاورت و مرتبط با آن ها هستند، افزایش یافته که عوارض و مشکلات متعدد و بعصا غیر قابل جبرانی دامنگیر انسان می شود.


استفاده و گذارندن بیش از حد معمول در شبکه های مجازی؛ افزایش تصادفات،کم رنگ شدن روابط اعضای خانواده، فروپاشی کانون گرم خانواده، افت شدید تحصیلی دانش آموزان و دانشحویان، تغییر سلایق و علایق، انحرافات جنسی و افزایش زمینه گناه را به دنیال دارد. در برخی از کشورها برنامه ریزی های صحیحی در جهت درست استفاده کردن و کنترل فرزندان در فضای مجازی صورت گرفته است.


شایان ذکر است ترویج و هجوم شبکه های اجتماعی به حریم زندگی موجب شده است تا افراد از هم دیگر دورتر شوند ،لذا با توجه به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص اینکه حکم خرید کالای دشمن که به نحوی کمک به آنها محسوب می شود تحت عنوان «اعانه ظالم» شامل اینجا نیز می شود؛ یعنی ما باخرید اری یک نرم افزار،خدماتی به آنها برسانیم یا به نحوی از این نرم افزار ها استفاده کنیم که سودش به جیب آنها برود،مثل برخی برنامه ها که اصل ورود به آنها و تعداد استفاده کنندگان از آنها برای صاحبش مفید است،همین ورود به برنامه هم حرام می شود.

منبع:حرف تو

ارسال نظر

  • مرتضي خاکپور
    0


    ...

    انگستان از یوغ بندگی آلمان بیرون آمد و از اتحادیه اروپا خارج شد ؟!

    و به بزرگی و شرف و افتخار ابر قدرتی خود رای داد ؟!

    ...

    و ما رزمندگان و جانبازان ؛

    و ما بچه های جبهه و جنگ :

    هنوز اسیر دست عده ای مثلاً ایثارگر باقی مانده ایم ؟!

    که با هر گونه حقوق و معیشت رزمندگان و جانبازان بالاخص 5 % مخالفت می کنند .

    و بچه های جبهه و جنگ ؛

    و فرهنگ ایثار و شهادت را نابود کرده اند ؟!

    و از فقر به فلاکت انداخته اند ؟!

    خدایا .

    خدایاااااااااااااااااااااااااا .

    خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا .

    http://khakpour95m.blogfa.com/

    ...

آخرین اخبار