معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یکی از نکات برجسته برنامه های دهه کرامت را مردمی بودن برنامه ها دانست و افزود: حضور کاروان خورشید به مدت هفت روز در ١٤ شهرستان استان ظرفیت خوبی برای ترویج فرهنگ رضوی و ائمه اطهار است.

برنامه های دهه کرامت به صورت مردمی برگزار شود

به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان قدرت دائمی در دومین جلسه شورای سیاستگذاری برنامه های دهه کرامت، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، مدیران دستگاه های اجرایی و بخش های مردمی و دستگاه های زیربط این برنامه در راستای ترویج فرهنگ رضوی گام بردارند.

وی مردمی بودن برنامه ها از اهداف دبیرخانه دهه کرامت اعلام کرد و گفت: باید این مسئله بیش از همیشه مورد توجه قرار گیرد.

برگزاری بیش از دو هزار برنامه در ٦٢٠ کانون مساجد گلستان

دبیرکانون مساجد استان در ادامه این نشست از برگزاری دو هزار و ١٥٠ برنامه در ٦٢٠ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در دهه کرامت خبر داد و افزود: این برنامه ها به تناسب هر کانونی در دهه کرامت در سطح استان برگزار می شود.

 مهدی بیکی اظهارداشت: ستاد دهه کرامت استان در پایان برنامه ها را تجمیع و به ستاد مرکزی در تهران و به عموم مردم اعلام خواهد کرد.

 سید حسام بنی فاطمه، دبیر شبکه جوانان رضوی گلستان نیز گفت: نگاه آستان قدس در کاروان زیرسایه خورشید امسال نگاه به محرومین است و برنامه های زیر سایه خورشید در استان در راستای حدیث سلسله الذهب است.

توزیع ٣٠ بسته ارزاق بین محرومین

وی افزود: خدام رضوی امسال در ١٤ شهرستان و همه شهرهای تابعه آن و روستاها حضور می یابند و به اجرای برنامه می پردازند.

بنی فاطمه از ویزیت رایگان در این ایام خبر داد و اظهارداشت: امسال برای اولین بار پزشک دارای مدرک دکترای طب سنتی همراه کاروان هستند و به مداوای بیماران مشغول خواهند بود.

وی در پایاین خاطرنشان کرد: ٣٠ بسته ارزاق به ارزش هر بسته یکصد هزار تومان نیز بین محرومین و نیازمند در این ایام توزیع می شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار