احمد ارباب درباره لوازم التحریر با طرح ایرانی و اسلامی:

بسیاری از شخصیت های کارتونی که امروز در سراسر جهان پخش می شود برای فرزندان ما الگو می باشد. آن ها برای کودکان ما ذائقه سازی می کنند.

الگوهای ایرانی برای قوت گرفتن باید حمایت شوند/ غربی ها برای فرزندان ما الگو سازی می کنند

احمد ارباب، فعال فرهنگی شهرستان گرگان و مدیر فروشگاه حقانی، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره علت استقبال و خرید مردم از لوازم التحریر با طرح غربی گفت: غربی ها برای فرزندان نسل امروز فرهنگ سازی و الگو سازی می کنند ، بسیاری از شخصیت های کارتونی که امروز در سراسر جهان پخش می شود برای فرزندان ما الگو می باشد. آن ها برای کودکان ما ذائقه سازی می کنند.

 

احمد ارباب لوازم التحریر ایرانی1

 

وی ادامه داد: دلیل دیگری که کودکان ما از تصاویر لوازم تحریر و نوشت افزارهای خارجی استقبال بیشتری می کنند این است که دولت های مختلف در این امر علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری از سال 68 در موضوع فرهنگ غفلت کردند و دشمن از این موضوع سو استفاده کرد.

 

احمد ارباب لوازم التحریر ایرانی2

 

ارباب با بیان این که الگو های ایرانی و اسلامی برای قوت گرفتن باید حمایت شوند ، گفت: خانواده ها نیز باید نسبت به این موضوع آگاه شوند و این امر وظیفه رسانه هاست. همچنین کار عرضه کننده ها و تولید کننده ها باید تسهیل گردد.

 

احمد ارباب لوازم التحریر ایرانی3

 

مدیر فروشگاه حقانی افزود: ما به لطف امام زمان (عج) و حضرت حق سه سال متولی است که بزرگترین عرضه کننده لوازم تحریر با طرح های اسلامی و ایرانی در استان هستیم. استقبال از طرف مردم وجود دارد اما برای ذائقه در این امر باید فرهنگ سازی شود. باید هنر به خرج دهیم. کیفیت و گرافیک تصاویر تولید شده ایرانی و اسلامی در لوازم التحریر ها در دو سال اخیر بسیار بهبود یافته است.

 

احمد ارباب لوازم التحریر ایرانی5

 

وی با تاکید بر این که بزرگترین مشکل اقتصاد ما در  ایران نبود نظارت صحیح است، عنوان کرد: بیشتر لوازم التحریر ها و نوشت افزارهایی که در ایران با تصاویر شخصیت های خارجی  به فروش می رسد در ایران تولید می شود اما   متاسفانه نظارتی بر روی این موضوع نیست. امروز می بینیم به راحتی تصاویر شخصیت هایی مثل باربی و سیندرلا به صورت برهنه روی لوازم التحریر و حتی اسباب بازی ها تولید و به فروش می رسد و روی این موضوع هیچ نظارتی نیست.

وی خاطر نشان کرد: به لطف الهی ما تولید نوشت افزار و لوازم التحریر ایرانی واسلامی را آغاز کرده ایم و امیدواریم مربوطه ما را در این امر یاری کنند

 

ارسال نظر

آخرین اخبار