دکتر غلامرضا منتظری در مصاحبه با گلستان24؛

رئیس جمهور آینده نباید اهل شعار باشد بلکه باید اهل عمل باشد. ما به رئیس جمهوری نیاز داریم که دغدغه اصلی اش پاسخگویی به نیاز های اشتغال، تولید و اقتصاد مقاومتی باشد

"ولایتمداری" مهمترین شاخصه در انتخاب رئیس جمهور آینده است / شخصی را انتخاب کنیم که اهل شعار نباشد و عمل کند

دکتر غلامرضا منتظری، رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، گفت: انتخابات آزمونی است که مسیر کشور را عوض می کند؛ این که صعود و بالندگی را فراهم کند و یا سقوط و توقف را. آنچه که یک انتخاب را ممتاز می کند شاخصه های انتخاب است. با توجه به رشد و بالندگی ایران اسلامی در این سه دهه، باید ببنیم که چه مولفه هایی اسباب این رشد را فراهم کرده است که در انتخاب به آن ها پایبند باشیم.

وی تاکید کرد: مهمترین شاخصه در انتخاب رئیس جمهور آینده، ولایتمداری است. اما نه در لفظ و شعار، بلکه باید کسی را انتخاب کنیم که بر ما محرز شود در مقام عمل پایبند به فرامین و رهنمود های مقام معظم رهبری است.

 

غلامرضا منتظری انتخابات

 

دکتر منتظری ادامه داد: معیار دوم برای انتخاب، همانطور که در قانون اساسی نیز به آن اشاره شده است، وفاداری به آرمان های جمهوری اسلامی با تمام وجود است. باید در کارنامه وی، این قابلیت را مشاهده کنیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور افزود: نکته سوم این است که شخص منتخب باید بتواند جوابگوی نیاز های اساسی کشور و زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور باشد. همچنین رئیس جمهور آینده باید خود را وقف خدمت به مردم کرده و دغدغه خدمت به مردم را داشته باشد.

دکتر غلامرضا منتظری بیان کرد: دولت آینده باید با کارنامه روشن خود زمینه ساز ظهور امام زمان عج باشد. زیرا دولت ها در شکل گیری تمدن نوین اسلامی در اماده شدن عصر ظهور نقش تعیین کننده ای دارند. اگر چه نقش قوه قضاییه و قوه مقننه نیز بسیار زیادی دارند، اما نقش قوه مجریه در تحقق تمدن نوین و آماده سازی عصر ظهور بیشتر از آن هاست. لذا باید وجه همت خود را فراهم کردن زمینه رشد کشور و مردم برای پذیرش آن مسئولیت سنگین را در دستور کار خود قرار دهد.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور آینده نباید اهل شعار باشد بلکه باید اهل عمل باشد. ما به رئیس جمهوری نیاز داریم که دغدغه اصلی اش پاسخگویی به نیاز های اشتغال، تولید و اقتصاد مقاومتی باشد و عملا بتواند زمینه این نیاز اساسی کشور را فراهم کند.

 

 

مصاحبه و تنظیم: فاطمه محمدرضایی

ارسال نظر

آخرین اخبار