معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه گلستان:

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه گلستان از برگزاری 8 محفل انس با قرآن کریم در قالب کاروان سفیران نور با حضور قاریان بین‌المللی و کشوری در سطح بقاع متبرکه شاخص استان خبرداد.

8 محفل انس با قرآن کریم در بقاع شاخص گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار ما ، از برگزاری 8 محفل انس با قرآن‌کریم، ویژه ماه مبارک رمضان در استان، با حضور قاریان بین‌المللی کشوری در سطح بقاع متبرکه شاخص مجری طرح ضیافت الهی خبرداد . 

وی با اشاره به این‌که محفل انس با قرآن‌کریم، از دوشنبه 15 خردادماه، تحت عنوان کاروان سفیران نور، با برگزاری یک محفل انس با قرآن در یک روز، آغاز می‌شود، بیان داشت : اولین محفل انس با قرآن‌کریم دوشنبه 15 خردادماه از ساعت 13 بعد از نماز ظهر و عصر در شهرستان گرگان و در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) با حضور قاری بین المللی مصری احمد احمد السید برگزار می شود .

وی با بیان اینکه در روز پنج شنبه 18 خرداد 2 محفل انس با قرآن کریم در استان برگزار می شود خاطر نشان کرد : دومین و سومین محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز کشوری پنج شنبه 18 خرداد قبل از افطار از ساعت 18 در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان و از ساعت 18:30 در امامزاده قاسم (ع) دلند برگزار می شود .

 وی گفت : روز جمعه 19 خرداد نیز قبل از افطار از ساعت 18:30 محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) برگزار می‌شود.

دارابی افزود: روز یکشنبه 21خردادماه، محفل انس با قرآن کریم از ساعت 18 در آستان مقدس امامزاده طیب (ع) قرن آباد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: روز پنج شنبه 25 خردادماه، از ساعت 18:30 محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزادگان محمد بن زید و محمد بن جعفر (ع) برگزار می‌شود.
 
 وی خاطر نشان کرد: همچنین روز شنبه 27 خردادماه ، از ساعت 18 محفل انس با قرآن کریم در امامزاده علی اکبر(ع) اسپو محله گرگان و روز سه شنبه 30 خرداد از ساعت 18 در امامزاده عبدالله (ع) زیارت برگزار می شود .
 
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف گلستان یاد آور شد : این محافل انس با قرآن کریم با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان و تبلیغات اسلامی استان، برگزار می‌شود .

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار