معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: نخستین مسابقه تایپوگرافی از وصیت نامه شهدای استان گلستان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

 نخستین مسابقه تایپوگرافی از وصیت‌نامه شهدای گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ محمدعلی طالع‌زاری، از برگزاری نخستین مسابقه تایپوگرافی ویژه از وصیت نامه‌های شاهد استان گلستان خبر داد.

وی افزود: استفاده از هنر و خلاقیت‌های هنری و بصری از شیوه های بسیار مهمی است که سبب جذب مخاطب و همچنین رشد وتعالی ابزارهای هنری خواهد شد و استفاده از این شیوه ها در ترویج مفاهیم ایثار و شهادت سبب ماندگاری هر چه بهتر و بیشتر آن در جامعه خواهد شد .

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ادامه داد: یکی از شیوه‌های بسیار خوب و زیبا در عرصه خوشنویسی استفاده از تایپوگرافی است.

طالع‌زاری گفت: تایپوگرافی تکنیکی در گرافیک است که با آمدن چاپ، برای تلطیف کردن کلمات چاپی که خشک به نظر می رسیدند، حرکاتی در بخش هایی از لغات و برجسته کردن آن ایجاد می کردند.

وی اظهار کرد: در این تکنیک سعی می‌شود با استفاده از هنر و خلاقیت کلمات وجملات بسیار زیبا بر روی کاغذ نقش بسته شود تا بیننده از در زمان مشاهده لذت بصری خاص دست می‌یابد و از این همه هنر و زیبایی در خلق یک کلمه و یا جمله لذت وافری به دست می‌آید.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت : علاقه‌مندان می‌توانند برای دستیابی به وصیت نامه‌های شهدای گلستان با ارسال عدد 1 به سامانه 3000756111 بخشی از وصیت‌نامه را روی گوشی خود دریافت کنند.

وی افزود: در پایان به نفرات برتر جوایزی اهداء و به صورت کتابچه چاپ می شود و همچنین متقاضیان می‌توانند آثار به آدرس فضای مجازی @navideshahedgolestan_admin و یا به نشانی الکترونیکی  info@navideshahed.comارسال کنند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار