اولین نگارخانه گنبد با نگاه تقویت بخش غیردولتی افتتاح شد.

اولین نگارخانه گنبد افتتاح شد+تصاویر

به گزارش گلستان 24، رضا شجاعی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد در حاشیه این افتتاح تصریح کرد: در راستای کمک از بخش غیر دولتی برای اجرا و تقویت برنامه های دولتی “نگارخانه موج ” با مدیریت  خانم اعظم دولت آبادی ،به عنوان اولین نگارخانه گنبد افتتاح شد.

 

???????????????????????????????
شجاعی افزود: این نگارخانه دارای مجوز از ارشاد است و در آن آثار هنرمندان در فضایی کاملا تخصصی به معرض دید عموم گذاشته می شود.
وی ضمن اینکه بر سپردن برخی فعالیت ها به بخش خصوصی  و تاثیر آن بر بهتر برگزار شدن برنامه ها تاکید کرد اذعان کرد: با این کار در بحث اقتصاد هنر و کمک به هنرمندان نیز گام هایی برداشته می شود.
گفتنی است  در حال حاضر در این نگارخانه نمایشگاهی از ۶۰ اثر هنری از آثار هنرمندان سراسر استان  در معرض دید قرار دارد که علاقه مندان می توانند جهت بازدید از ۱۹ الی ۲۵ اسفند ماه صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۱۹  به این نگارخانه به آدرس گنبدکاووس، خیابان امام خمینی جنوبی ، کوچه دهم (روبروی تربیت معلم) پلاگ ۳ مراجعه نمایند.

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????انتهای پیام/قابوس نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار