از ۱۱ تا ۱۹ اسفند؛

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری جشنواره موسیقی آوای فجر گلستان از (۱۱ تا ۱۹ اسفند) در گرگان خبر داد.

جشنواره موسیقی آوای فجر گلستان با حضور ۳۶ گروه موسیقی برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، امروز (۹ اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره موسیقی آوای فجر گلستان با حضور ۳۶ گروه بومی سطح استان به صورت صحنه ای از (۱۱ تا ۱۹ اسفند) در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار می شوذ.

وی با بیان اینکه در این جشنواره ۱۰ گروه پاپ، ۱۵ گروه سنتی و مقامی، ۳ گروه کوبه ای، ۳ گروه ارکسرال و ۵ گروه کلاسیک به اجرای برنامه می پردازند، افزود: اجرای سه گروه موسیقی محلی به صورت میدانی و یک گروه موسیقی پاپ کشوری از دیگر برنامه های این جشنواره است.

حجت الاسلام فضیلت تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عکس کوسیقی و خاطره (عکس های قدیمی هنرمندان موسیقی)، ۷ رونمایی از تولیدات مکتوب و صوتی هنرمندان استانی (کتاب و آلبوم موسیقی)، تقدیر و تجلیل از ۱۰ هنرمند پیشکسوت و فعال موسیقی استان و اجرای دو کارگاه آموزشی توسط اساتید مدعو کشوری از دیگر برنامه های این جشنواره است.

وی ادامه داد: در بخش نواحی همزمان جشنواره در شهرستان های کردکوی، بندرترکمن و گنبدکاووس اجرا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: جشنواره به صورت غیر رقابتی در ساعت ۱۸.۳۰ (۱۱ اسفند) افتتاح می شود و اجرای گروه ها هر روز در دو سانس ۱۶ و ۱۹ اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: مراسم اختتامیه در ساعت ۱۹ (۱۹ اسفند) به همراه تقدیر از سرپرستان گروه ها و تقدیر از پیشکسوتان و هنرمندان فعال برگزار می شود.


انتهای پیام/

منبع : شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار