پایگاه خبری عدالت خواهان که در زمینه مبارزه با فساد و رانت خواری در استان گلستان فعالیت می کرد به دلالیل نامعلومی فیلتر شده است.

کشمیری از پایگاه خبری عدالت خواهان  شکایت کرد/در حال حاضر این سایت خبری فیلتر می باشد

به گزارش گلستان24؛پایگاه خبری عدالت خواهان همانطور که از نامش پیداست تحت مدیریت جانباز محمد خادملو یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس  که در پی عدالت خواهی می باشد فعالیت می کند.

این پایگاه خبری از دیرباز به علت مطالب روشنگرانه خود موجب ناراحتی برخی از سیاسیون شدهچرا که مطالب موجود در این سایت در تضاد با اهداف برخی از مسئولین و  سیاسیون می باشد به همین علت تاکنون هجمه های زیادی علیه این سایت خبری در استان گلستان شده است.

تا جایی که یاد داریم بارها علیه مدیر مسئول این پایگاه خبری یعنی محمد خادملو شکایت شده چراکه مخالفان عدالتخواهی و شفاف گری وجود این فرد و این سایت را مخل کار خود می‌دیدند.

بعد از کش و قوس های فراوان در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان صندلی مدیریت این اداره کل به یک فرهنگی و آموزش و پرورش رسید.

عادله کشمیری در بدر ورود خود به اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان شکایت این اداره کل را از یک کانال معلوم الحال که  وابستگی سیاسی آن بر همه محرز است پس گرفت تا به نوعی خود را حامی رسانه نشان دهد.

اما این کانال تلگرامی شباهتی به یک رسانه را ندارد، حتی مدیر این کانال تلگرامی به علت انتشار مطالب زاویه دار توسط پلیس فتا احضار شده است؛ به نظر می رسد که این  پس گرفتن شکایت جنبه سیاسی دارد.

کشمیری با اینکه شکایت خود را از این کانال معلوم الحال پس گرفته ولی از سایت عدالت خواهان و مدیر مسئول آن جانباز محمد خادملو که علارقم مشکلات جسمی و تنفسی بجا مانده از جنگ تحمیلی در عرصه رسانه استان برای مبارزه با رانت با فساد اقتصادی تلاش می کند شکایت کرده است.

گفتنی است در حال حاضر  پایگاه خبری عدالت خواهان به دلایل نامعلومی فیلتر می باشد.

 

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار