مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ۹ دی روز دفاع از اصل نظام و اصل انقلاب اسلامی است و به هیچ گروه یا جناحی خاص تعلق ندارد.

« ۹ دی» روز دفاع از اصل نظام و انقلاب اسلامی است

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی به ابعاد مختلف این روز پرداخت و اظهار کرد: ۹ دی در جمهوری اسلامی برای تمامیت نظام بوده و متعلق به قوم و جناح و گروه خاصی نیست، در واقع ۹دی روز دفاع از اصل نظام و اصل انقلاب اسلامی است.

 وی افزود: در واقع به معنای دیگر ۹ دی روز دفاع از مقام معظم رهبری و روز به ظهور و بروز رساندن اینکه همه گوش به فرمان رهبری هستیم، بود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد اظهار کرد: حماسه ۹ دی زمانی رخ داد که مردم فهمیدند دشمن با همه توان برای به زانو درآوردن کشور به صحنه آمده است و رد پای دشمن را درخیابان ها و جنایات دیدند، به همین دلیل مردم برای بیرون راندن دشمن از کشور و دفاع از انقلاب خود حماسه ۹ دی را خلق کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در جریان فتنه سال ۸۸ آنچه که دشمن در خیابان ها به نمایش گذاشت مبارزه با انقلاب و مبارزه با تمامیت نظام بود نه دفاع از شخص یا جریان یا حزب خاص و مردم در حماسه ۹ دی نشان دادند از هر جریان و حزب و گروهی که هستند از انقلابشان با تمام توان دفاع خواهند کرد.

وی ادامه داد: در جریان واقعه ۹ دی مردم وقتی دیدند به مساجد، پایگاه های بسیج، موکب ها و خیمه های عزاداری حمله می شود و شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» سر می دهند همانند سیلی در خیابان ها جاری شدند و همه چیز را از سر راه برداشتند و به زباله دان تاریخ فرستادند به همین دلیل روز ۹ دی به عنوان روز بصیرت نام گذاری شده است یعنی تشخیص درست، تصمیم درست، دفاع درست و به دست آوردن نتیجه درست.

انتهای پیام/مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار