امیر حسین رحمتی پس از کسب رتبه نخست مسابقات بین المللی رشته قرائت قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام از حمایت ها و محبت های مردم قدردانی کرد.

پیام تشکر قاری برتر جهان از مردم استان گلستان

به گزارش گلستان24،پیام تشکر و قدر دانی آقای امیر حسین رحمتی پس از کسب رتبه نخست مسابقات بین المللی رشته قرایت قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام:

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و تحیات و تبریک ،خدمت مردم عزیز استان گلستان ، جامعه قرآنی و قرآنیان این خطه‌ی سرسبز ، اساتید و تمامی دوستانم .

خداوند متعال را شاکریم که معجزه‌ای عظیم را به ما مسلمانان عطا فرموده که مایه‌ی سعادت دنیا و آخرت است.

بحمدالله پس از سال‌ها تلاش اساتید ، پدر و مادرم ، مسئولین محترم استانی و کشوری ، و زحمات این حقیر‌ ، موفق به کسب رتبه اول در مسابقات جهانی قرائت قرآن کریم شدم.

لازم میدانم که از زحمات پدر و مادرم که در تمامی این سالها حامی بنده بوده و مشوق اصلی بنده بوده اند تشکر نموده و از خداوند متعال آرزوی توفیق روز افزون و عمر بابرکت برای این دو عزیزتر از جانم را دارم. و بعد از آن ، از زحمات تمامی اساتید و مدیران محترم شورای عالی قرآن و گارگروه قرآن بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (در قالب طرح اسوه از سال ۹۳ تا اکنون) ، وزیر محترم و مدیران وزارت آموزش و پرورش ، مدیران محترم اداره قرآن،عترت و نماز کشور ، نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه شهرستان گرگان حضرت آیت الله نورمفیدی ، مدیران محترم آموزش و پرورش استان (مخصوصا مسئولین محترم دارالقرآن شهرستان گرگان آقایان عبدالرزاق فردوسی ، جواد شاهینی ، ابوذر اسماعیلی و سیدمحمد راد که از ایام کودکی مرا تحت حمایت خود در فعالیت های قرآنی قرار دادند و به جرئت میتوان گفت که در این رتبه سهیم هستند) مدیران محترم سازمان اوقاف و امور خیریه استان ، مدیران محترم سازمان تبلیغات اسلامی استان (به ویژه دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان که به همت مدیر محترم و تیم ارزشمندشان به واسطه برگزاری برنامه‌ی کرسی های تلاوت و تفسیر قرآن کریم رونق خاصی به فعالیت های قرآنی قرآنیان  استان بخشیدند) ، اساتید خودم در مقوله تلاوت قرآن کریم که اگر بخوام نام مبارک تک‌تک‌شان را بگویم در این مقال نگنجد ، تشکر میکنم .

از تمامی دوستانم که همراه من بودند نیز متشکرم و عذر خواهم از اینکه به علت تعدد اشخاص نام مبارک‌شان را نمیتوانم ببرم.

در پایان از خداوند متعال خواهان صحت و سلامتی برای جامعه قرآنی بوده و آرزوی توفیقات روز افزون ، فعالیت بدون کدورت ، بدون سنگ‌اندازی و همراه با صمیمیت برای قرآنیان را دارم . چرا که هر چه صمیمیت در این نوع فعالیت ها بیشتر باشد هم لذت بیشتری داشته ، هم اجر بیشتری داشته و نیز باعث پیشروی بیشتر خواهد بود.

والسلام علیکم و رحمة الله

امیرحسین رحمتی

۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ هجری شمسی

۱۵ شعبان‌المعظم ۱۴۴۰ هجری قمری

 

ارسال نظر

آخرین اخبار