گفت وگو؛

کاظم مکتبی نوجوانی با صدای خاص است که در حال حاضر کار گویندگی و دوبلوری را در پیش گرفته است.

با دوبلور وگوینده با استعداد گرگانی آشنا شوید +فیلم

به گزارش گلستان24؛کاظم مکتبی یکی از نوجوانان با استعداد استان گلستان است که به واسطه ی صدای منحصر به فرد خود وارد هنر دوبلوری و همچنین گویندگی شده است،به همین منظور وی با حضور در دفتر پایگاه خبری  گلستان24 به گفت وگو با خبرنگار ما پرداخت.

لطفا خودتان را معرفی کنید و بگویید چطور  شد که وارد عرصه هنر شدید؟

کاظم مکتبی هستم 18 ساله و متولد شهر گرگان هستم،در زندگی روزمره وقتی با دوستان وآشنایان هم صحبت می شدم آنها می گفتند صدایت خیلی خوب وجالب است وتشویق های آنها  باعث شد وارد عرصه هنر وصدا شوم.

لطفا بگویید کارتان را از کجا شروع کردید؟

در ابتدا به باشگاه خبرنگاران جوان صدا وسیمای استان گلستان وارد شدم و در آنجا پس از طی کلاس های آموزشی با رتبه بالا فارغ التحصیل شدم و بنا به پیشنهاد های که شد به مدت 8 ماه نیز در رادیو مشغول به کار شدم.

آقای مکتبی در حال حاضر مشغول به چه کاری هستید؟

در حال حاضر مشغول تحصیل در دبیرستان شاهد در رشته ی ریاضی فیزیک و پایه ی دوازدهم هستم، ومیخواهم در همین رشته درسم را ادامه دهم.

تاکنون چه فعالیت هایی در حوزه ی دوبلوری و گویندگی داشته اید؟

درحال حاضر دوبلوری فیلم سینمایی رالف خرابکار 2 باگروه دوبلوری گرگان دابشو زیر مجموعه گروه واهه بسیج هنرمندان راآغاز کرده ام،و تجربه کار های دیگری نظیر گویندگی در رادیو گلستان  وتیزر های تبلیغاتی و مذهبی را داشته ام.

تاکنون حمایت هایی از سوی ارگان های مختلف شده اید؟

خیر؛ اول خدا وبعد خانواده حامی مالی و معنوی من بوده اند.

برای آینده چه برنامه ریزی دارید؟

علاوه بر گویندگی ودوبلاژ در حال ورود به هنر مجری گری نیز هستم و در چند مدت گذشته توانستم با مجری گری در مراسمات یادواره شهدا روستای محمد آباد و چند روستای دیگر وهمچنین مراسمات فرهنگی مذهبی در شهر گرگان تجربه کسب کنم و در حال حاضر کتاب فن بیان را برای بهبود در کار مجری گری خود مطالعه می کنم.

حرف پایانی؟

استعداد ها زیادی در استان گلستان وجود دارند که کشف نشده اند ومن امیدوارم که به مرحله برسم تا پلی برای شناخته شدن این استعداد های استان باشم چرا که معتقدم باید قبل تر از این ها هنرم کشف می شد و به صورت حرفه ای وارد هنر می شدم.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    چه صدایی داره (:
    جالبه

آخرین اخبار