مسئول دفتر آستان قدس رضوی استان گلستان؛

علوی:برای حمایت از اقتصاد استان در نظر داریم تا بخش عمده ای از نیاز های آستان قدرس رضوی را از استان گلستان خریداری کنیم.

49 میلیون تومان برای بیماران محروم استان هزینه شده است/ 14هزار نفر ازمحرومین استان را به حرم مطهر رضوی اعزام کرده ایم

به گزارش گلستان24؛سید حسین علوی رئیس دفتر آستان قدس رضوی استان گلستان،پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:از سال های 96تا 98برای خانواده های محروم6هزار 481 سبد حمایتی به ارزش هرکدام 150هزارتومان توزیع کرده ایم.

وی با بیان اینکه این کمک های خارج از فعالیت ها وکمک های ما در دوران سیل استان بوده است،خاطرنشان کرد:اقلامی نظیر خوراکی هاو البسه،جزو این سبد حمایتی ما بوده است.

علوی با اشاره به فعالیت های حمایتی دفتر آستان قدس در استان گلستان،یادآورشد:1میلیون تومان کمک بلاعوض جهت خرید جهیزیه به 119 زوج و 3میلیون تومان وام برای خرید جهیزیه 250 زوج پرداخت کرده ایم.

وی با بیان اینکهحوزه سلامت نیز در دستور کار دفتر آستان قرار دارد،خاطرنشان کرد:به بیمارانی که توان عزیمت به پزشک نداشتند با کمک بسیج جامعه پزشکی،سپاه ودانشگاه علوم پزشکی بیمارستان صحرایی  امام رضا (ع) برپا شد و آستان قدس 49 میلیون تومان برای درمان این بیماران هزینه کرده است.

 علوی افزود:تاکنون14 هزار نفر از افراد محروم در قالبت طرح طلوع مهر درخشان رضوی به حرم منور امام رضا (ع) اعزام شده اند.

رئیس دفتر آستان قدس رضوی در استان گلستان بااشاره به فعالیت های اقتصادی این مجموعه،تصریح کرد:احداث مجتمع بین راهی بندرگز در وسعت 4هزار متر که تاکنون 70 در صد پیشرفت داشته است،از جمله انی فعالیت های اقتصادی است.

او ادامه داد:در پروژه سد چلچای رودخانه اترک، آستان قدس به عنوان پیمانکار فعالیت می کند.

وی خاطرنشان کرد:نیاز های آستان قدس رضوی هر استان در استان خودش تامین می شود که این مسئله آورده مردمی واقتصادی هم برای هر استان  دارد.

علوی،اذعان کرد:ما در پی این هستم تا بخش از نیاز های آستان قدس رضوی را از استان گلستان تامین کنیم تا بتوانیم از اقتصاد استان هم حمایت کنیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار