سرپرست فدراسیون گلف:

سرپرست فدراسیون گلف از بدهی مالیاتی یک میلیارد و 400 میلیون تومانی فدراسیون گلف خبر داد و گفت: 6 ماه است به دنبال اخذ مجوز برای خرید تجهیزات هستیم.

بدهی مالیاتی میلیاردی فدراسیون گلف

به گزارش گلستان 24؛بهروز منتقمی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات گلف گلستان اظهار کرد: چرخ ورزش گلف با بودجه‌های دولتی نمی‌چرخد و باید از ظرفیت بخش خصوصی و حمایت رسانه‌ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: ارتباط با رسانه به عنوان یک اصل در توسعه ورزش گلف محسوب می‌شود و هیات‌ها باید به دنبال افزایش مشارکت رسانه‌ها برای معرفی بهتر و توسعه بیشتر این رشته ورزشی در استان‌ها باشند.

سرپرست فدراسیون گلف خاطرنشان کرد: به شدت به استعدادهای موجود در ورزش شمال کشور اعتقاد دارم و معتقدم این استعدادها با اندکی توجه می‌توانند در عرصه‌های ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کنند.

منتقمی با اشاره به هزینه‌های بالای رشته ورزشی گلف، تصریح کرد: 6 ماه است به دنبال اخذ مجوز برای خرید تجهیزات هستیم و با توجه به اینکه تجهیزات موجود در داخل کشور پاسخگوی نیاز علاقه‌مندان به این ورزش نیست یا باید از توان بخش خصوصی برای تامین تجهیزات استفاده کنیم و یا اینکه جوز بگیریم که بتوانیم این تجهیزات خارجی را خریداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون گلف یک میلیارد و 700 میلیون تومان مالیات پرداخت نشده دارد، تاکید کرد: من رئیس هیات تشریفاتی نمی‌خواهم و باید رئیس هیات باید برای توسعه رشته ورزشی تلاش کند در غیر اینصورت من هیچ توجیهی را از این رئیس هیات نمی‌پذیرم.

گفتنی است، «سیدکریم حسینی» با کسب 11 رای از 16 رای مجمع انتخابات هیات گلف استان گلستان به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار