حجت الاسلام نورالله ولی نژاد :

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه ملت ایران و انقلابیون ایران جنایت کشتار شیعیان نیجریه را محکوم می کنند، گفت: کشتار شیعیان نیجریه دل همه مسلمانان دنیا را چرکین کرد.

کشتار شیعیان نیجریه دل همه مسلمانان دنیا را چرکین کرد

 به گزارش گلستان24، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در رابطه با کشتار شیعیان در کشور نیجریه  گفت: در نیجریه اتفاقی رقم خورد که دل همه مسلمانان دنیا چرکین شد. ارتش کشور نیجریه مردم بی دفاع و حامی یک عالم روحانی به نام زکزاکی که در یک حسینیه و مکان مقدس حضور پیدا کرده بودند را مورد حمله قرار داد و کشتار به راه انداخت.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد

ولی نژاد تصریح کرد: حرف مردم نیجریه و زکزاکی نفرت از اسرائیل و استکبار جهانی و ظلم و ستم است، مردمی که از ظالم و مستکبر برائت بجویند حقشان کشته شدن و به زندان رفتن نیست بلکه حق آن مردم دفاع و پشتیبانی و حمایت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه انسانیت اقتضا می کند در هر جای عالم دفاع از مظلوم را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم، گفت: در تفکر ایران، شیعه و سنی فرقی ندارد، هر جا ملتی مظلوم واقع شود ما حمایت را وظیفه می دانیم.

وی بیان کرد: برای ما فرقی نمی کند چه شیعه در نیجریه کشته شود و چه اهل سنت در فلسطین، هردو مظلوم و هردو مسلمان هستند و در مقابل کسانی از این کشتار پشتیبانی کردند که خوی استکباری دارند و منابع آن ها را تامین می کنند.

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: زکزاکی در نیجریه نه سلاح دارد و نه ارتش و نه جایی را بمباران می کند فقط زبان منطق و حرف حق دارد و مردمی که بی دفاع هستند و از او حمایت می کنند.

وی تصریح کرد: سزای این مردم این نیست که پدر و پسر را به خاک و خون بکشند. جهان اسلام عزادار و غمگین است و این ننگی است که نظامیان نیجریه این گونه وحشیانه به ملت مظلوم خود یورش برده است و آن ها را به خاک و خون کشیده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: امیدوارم آن هایی که شعار دفاع از حقوق بشر سر می دهند و از حمل کنندگان مخدر حمایت می کنند، کشتار مرد نیجریه، مظلومیت مردم فلسطین و سوریه و عراق را ببینند و امیدوارم این خون های به زمین ریخته شده روزی ریشه ظلم را بخشکاند و به ملت های مظلوم آزادی ببخشد.

ارسال نظر

آخرین اخبار