رئیس هیئت کبدی گلستان از اعزام چهار بازیکن گلستانی به رقابت های لیگ حرفه ای کبدی جهان در کشور هند خبر داد.

چهار گلستانی به لیگ حرفه ای کبدی جهان اعزام می شوند

 به گزارش گلستان24، داود طبرسا اظهار کرد: فاضل اتراچالی، هادی تاجیک، محمد و ابوالفضل مقصودلو چهار بازیکن گلستانی هستند که برای حضور در رقابت های لیگ حرفه ای کبدی جهان (پرو کبدی) که همه ساله در کشور هند برگزار می شود، انتخاب شده اند.

 لیگ حرفه ای کبدی

طبرسا افزود: در این میان اتراچالی، تاجیک و ابوالفضل مقصودلو با تیم «یومومبای» مدافع عنوان قهرمانی و محمد مقصودلو با تیم «جی‌پور» هند قرارداد امضا کرده اند.

وی یاد آور شد: فاضل اتراچالی و محمد مقصودلو سال گذشته نیز در تیم های فعلی خود حضور داشتند و برای دومین سال پیاپی لیگ حرفه ای جهان را تجربه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: لیگ حرفه ای ستارگان، بهترین لیگ کبدی در جهان محسوب می شود و حضور این بازیکنان در این سطح از مسابقات موجب افزایش انگیزه در سایر ورزشکاران کبدی استان می شود.

رئیس هیئت کبدی گلستان با بیان اینکه این استان برای سومین سال متوالی بازیکن کبدی به این رقابت ها اعزام می کند، گفت: ظرفیت کبدی در گلستان به اندازه ای است که ما می توانیم همه ساله تعدادی از ورزشکاران را به این مسابقات اعزام کنیم و به دنبال افزایش سهم گلستان در لیگ ستارگان هستیم.

طبرسا همچنین از افتتاح خانه اختصاصی کبدی در گرگان خبر داد و گفت: یکی از سالن های مجموعه سه طبقه رزمی واقع در گرگان به هیئت کبدی به طور موقت تحویل داده شده است و در دهه فجر به طور رسمی افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: با صحبت هایی که با آقای مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی انجام داده ایم قرار شد تجهیزات لازم سالن را فدراسیون در اختیار ما قرار دهد که لازم می دانم از وی تشکر کنم.

مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار