تداوم توهین ها به بزرگان نظام و عزاداران:

بنظر می رسد هفته نامه آفتاب گلستان برای تخریب چهره های نظام شمشیرش را از رو بسته ، اما تعجب ما از ارشاد گلستان است که حتی یک تذکر کتبی را به این هفته نامه همسو با خود نمی دهد ؟

چرا ارشاد گلستان با هتاکی های هفته نامه تندرو آفتاب گلستان برخورد نمی کند؟

به گزارش گلستان24، مصادف با عید غدیر بود که هادی غفاری فعال فتنه 88 که در انبار مسجدش در تهران تعدادی سلاح پیدا شد ، به دعوت اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان به گرگان آمد و سخنرانی کرد . بعد از سخنرانی هادی غفاری در جمع اندکی از اصلاح طلبان، هفته نامه تندرو آفتاب گلستان با تیتری شبهه ناک نوشت : حضرت علی (ع) استبداد رای نداشت ؟

در واقع این تیتر که به نقل از هادی غفاری فتنه گر گفته شد کنایه ای به وضعیت فعلی جامعه اسلامی و نحوه مدیریت آن بود اما ارشاد گلستان خود را به ندیدن زد و انگار این توهین و جسارت را اصلا ندید ، در کنار ارشاد سایر مقامات استانی نیز تکیده بر کرسی لرزان مدیریتشان ، بدون هیچ واکنشی از این موضوع گذشتند و تعداد اندکی از طلبه ها به این موضوع واکنش نشان دادند .

حجت الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز نیز در دیدار با برخی علما و نخبگان و فعالان رسانه ای گلستان هادی غفاری را دارای عدم تعادل روحی و روانی دانست و گفت : شما هیچ روحانی سراغ ندارید در تهران که هادی غفاری را قبول داشته باشد .

شجونی افزود: پدر هادی غفاری ادم خوبی بود اما خودش را کسی قبول ندارد و اینهایی که او را آوردند ادم های بیخودی بودند .

اما سلسله توهین های آفتاب گلستان به همین جا ختم نشد . این هفته نامه در شماره اخیر خود این بار نیش و کنایه خود را از زبان مرجع فتنه گران یوسف صانعی زد و نوشت : "پیام امام حسین (ع) برای همه ما اینست که در زندگی اجتماعی و سیاسی اگاهانه حرکت کنید ، حیله بکار نبرید و با شفافیت حرف بزنید ".

002

از منظر این مرجع فتنه گر  شرایط جامعه اسلامی با حیله پیش می رود و شفافیتی در کار نیست در حالیکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام امور مردم را محرم دانسته و حتی در قضیه انتشار فکت شیت و برجام دولت را ملزم به شفاف سازی برای مردم نمودند . ایشان در قصه فیش های نجومی کرارا به برخورد با دزدها و خیانتکاران تاکید دارند تا اعتماد مردم آسیب نبیند.

معظم له نه تنها با حیله و مکر مخالف است بلکه اقتدار و یکرنگی و صلابتشان در تمامی بزنگاههای انقلاب اسلامی به کرات دیده شده و اینگونه نقل قول کردن از شیخ فتنه گری که از کورس قدرت و ریاست و حب دنیا عقب مانده درست نمی باشد .

اما این پایان توهین ها نبود . این هفته نامه در ادامه با چاپ تصویری با دل سوزاندن برای رفتگران ، عزاداران حسینی را به باد انتقاد گرفت که چرا تولید آشغال می کنید ، پاکبانان سربازان یزید نیستند .

001

اینگونه تندوری کردن و زبان تند در بیان نکات ادبی و آموزنده هرگز در فرامین دینی و الهی ما نبوده و هیچ یک از معصومین نیز چنین دستوری ندادند اما چرا این هفته نامه اینطور عزاداران حسینی را مورد تاخت و تاز خود قرار داده نمی دانیم .

شاید برخی ها از حضور پرشور مردم در عزاداری ها ناراحتند . وانگهی ذات جمعیتهای شلوغ اینست که مقداری آشغال نیز تولید شود و وظیفه ذاتی یک رفتگر نیز نظافت است که بابتش حقوق می گیرد .

این هفته نامه در کادر دیگری پرسنل قضایی و انتظامی را به سخره گرفت و با توهین بسیار بدی از خجالت زحمتکشان نظام در آمد . این قسمت ماجرا را روی تصویر ببینید .

003

این اولین و آخرین باری نیست که روزنامه ها و جراید اصلاح طلب که بعضا تریبون غیر رسمی برخی نشریات مخالف نظام هستند ، اینچنین در لفافه و با زبان طنز خنجر خود را بر تن نهادهای خدوم نظام می زنند.

بنظر می رسد این هفته نامه که در دولت تدبیر و امید مجوز گرفته و مدیر مسئول آن روح الله کلانتری از اعضای سابق مطبوعات چپگرا و تندرو می باشد شمشیر خود را از رو بسته و به تخریب چهره های حزب اللهی و نهادهای خدوم روی آورده اما تعجب ما از ارشاد گلستان است که حتی یک تذکر کتبی را به این هفته نامه همسو با خود نمی دهد ؟

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار