استاندار گلستان: لزوم به کارگیری جوانان

استاندار گلستان گفت: ۲۵ درصد از مدیران گلستانی زیر ۴۰ سال سن دارند و به کارگیری جوانان از اهداف ما بوده است.

۲۵ درصد مدیران گلستانی زیر ۴۰ سال دارند
به گزارش گلستان24، حسن صادقلو در نشست با مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها، نمایندگان سمن‌ها و جوانان فعال استان گلستان، اظهار کرد: در دولت گذشته ۱۰ درصد از مدیران گلستانی را جوانان زیر ۴۰ سال تشکیل می‌دادند که این عدد اکنون به ۲۵ درصد رسیده است.

وی افزود: همچنین ۵۱ درصد مدیران گلستانی بین ۴۱ تا ۵۰ سال سن دارند و ۲۴ درصد هم بالای ۵۰ سال هستند.

صادقلو تصریح کرد: اکثر فرمانداران شهرستان‌های گلستان زیر ۵۰ سال سن دارند و یک یا دو نفر ۵۰ سال به بالا هستند.

وی ادامه داد: همچنین ۹۸ درصد از فرمانداران و بخشداران را از اهالی همان شهرستان و بخش انتخاب کردیم و فقط تعداد کمی بومی آن منطقه نیستند.

استاندار گلستان

استاندار گلستان با بیان اینکه در حوزه مدیریت تجربه و جوانی باید در یک خط طولی قرار بگیرند، گفت: گاهی برخی از مسائل مقابل هم قرار می‌گیرند که این یک آفت نرم افزاری است، مانند علم و ثروت که اگر مقابل هم قرار بگیرند، نتیجه‌ای به دنبال نخواهد داشت.

صادقلو افزود: نقشه راه مشاوران جوان باید ترسیم و تدوین شود و برای جوانان ملموس باشد تا از آن نتیجه لازم را بگیریم.

حوزه دانش بنیان با جوانان تقویت شود

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت فضای مجازی، خاطرنشان کرد: یکی از شعارهای من استان مجازی بود که بخشی از آن به سرانجام رسید و بخشی هم محقق نشد.

صادقلو تصریح کرد: دو هزار و ۲۱۰ نفر برای خدمات IT و ICT آموزش دیدند و ما به عنوان استان پایلوت انتخاب شدیم تا ۵۰ درصد بنگاه‌ها اقدام به جذب این افراد کنند.

وی ادامه داد: استان گلستان در حوزه فناوری اطلاعات دارای ظرفیت‌های قابل توجهی است و باید کاربری در حوزه دانش بنیان را با جوانان تقویت کنیم.

صادقلو با بیان اینکه معرفی استان گلستان در سطح ملی و بین المللی ضروری است، گفت: استانداری گلستان حاضر است برای تهیه انیمیشن سه بعدی استان گلستان، بودجه اختصاص دهد و باید در تولید نرم افزارها فعالیت بیشتری داشته باشیم.

وی در پایان یادآور شد: دروغ پردازی در فضای مجازی تبدیل به آفتی شده که باید معماری شود.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار