فرماندار شهرستان رامیان از کلنگ‌زنی نخستین هتل در این شهرستان خبر داد و گفت: این هتل امروز با حضور استاندار گلستان کلنگ‌زنی خواهد شد.

کلنگ‌زنی نخستین هتل در رامیان با حضور استاندار گلستان

به گزارش گلستان 24 ، جواد صادقلو اظهار کرد: نخستین‌ هتل امروز در شهرستان رامیان با حضور استاندار گلستان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرستان رامیان یکی از شهرستان‌های خاص در حوزه گردشگری است و جاذبه‌های بسیار زیادی در حوزه گردشگری دارد و باید در این راستا برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای برای تامین زیرساخت‌های این حوزه داشته باشیم.

*یکی از زیرساخت‌های مهم در شهرستان رامیان موضوع هتلینگ برای گردشگران و مسافران است

فرماندار شهرستان رامیان ابراز کرد: یکی از زیرساخت‌های مهم در شهرستان رامیان موضوع هتلینگ برای گردشگران و مسافران است.

صادقلو خاطرنشان کرد: با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که در راستای کلنگ‌زنی نخستین هتل در شهرستان رامیان انجام شد توانستیم سرمایه‌گذارانی برای ساخت هتل جذب کنیم.

وی یادآور شد: مجوزهای کارگروه زیربنایی و سایر مجوزات دیگر را گرفتیم و امروز کلنگ نخستین هتل را در این شهرستان را با حضور استاندار گلستان خواهیم زد و عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

*هتل شهرستان رامیان دارای 2 هزار و 500 متر بنا است/ این هتل در زمینی به وسعت یک هکتار احداث می‌شود

فرماندار شهرستان رامیان درخصوص وسعت هتل در شهرستان رامیان افزود: این هتل در زمینی به وسعت یک هکتار احداث می‌شود و تقریبا طبقه همکف این هتل، سالن پذیرش، لابی و رستوران آن حدود 550 متر مربع است و طبقات اول و دوم دارای مجتمع و تالارهای پذیرایی است.

صادقلو ادامه داد: طبقات سوم و چهارم این هتل مربوط به سوئیت‌های اقامتی است و مجموعا دارای 2 هزار و 500 متر بنا است که امیدواریم بتوانیم گام مهمی را در تامین یکی از زیرساخت‌های مهم گردشگری در شهرستان رامیان و جذب گردشگران برداریم.

وی افزود: جایگاه این هتل در اتوبان رامیان به سمت زینب‌آباد، ورودی شهرستان رامیان در کیلومتر 2 است و مکانی بسیار زیبا و قابل دسترسی برای مسافران و گردشگران است.

* هدف سرمایه‌گذاران از احداث این هتل ایجاد یک هتل چهار الی پنج ستاره است

فرماندار شهرستان رامیان در خصوص چندستاره بودن این هتل گفت: این هتل بعد از ساخته‌شدن و دادن تجهیزات از سوی استانداردسازی بررسی می‌شود و سپس ستاره به این هتل داده خواهد شد.

صادقلو این هتل را بسیار خوب و زیبا برشمرد و اذعان کرد: هدف سرمایه‌گذاران از احداث این هتل ایجاد یک هتل چهار الی پنج ستاره است که بتوانند در این مکان ایجاد کنند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار