موسی الرضا رضایی :

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان شهرستان گرگان گفت : مردم امروز کمتر سمت خدمات پس از فروش می روند چرا که خدمات پس از فروش در کشور ما شده مثل مهریه که کی داده و کی گرفته است .

گارانتی در کشور ما شده مثل مهریه که کی داده کی گرفته / مردم آگاهی کمی نسبت به سامانه شکایات 124 دارند

به گزارش گلستان24؛موسی الرضایی صبح امروز شنبه 12 اسفندماه در جمع بازاریان و اصناف شهرستان گرگان به مناسبت روز ملی حمایت از مصرف کننده اظهار کرد : قانون حمایت از مصرف کنندگان 10 سال است که ابلاغ شده اما هنوز تا نقطه ایده آل اجرا شدن این قانون فاصله داریم .

رضایی افزود : امروز مردم به سمت کالاهایی می روند که هم کیفیت بهتر و هم قیمت کمتری داشته باشد و کمتر سمت خدمات پس از فروش می روند چرا که خدمات پس از فروش در کشور ما شده مثل مهریه که کی داده و کی گرفته است .

وی تصریح کرد : برای همین است که کسی دنبال خدمات پس از فروش یا به اصطلاح گارانتی نمی رود چون بعد از هشت سال از این موضوع نتیجه ای نگرفتیم و این موضوع پیگیری رسانه ها را می طلبد .

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان گرگان خاطرنشان کرد : اگر می خواهیم مردم به حقوق شان آگاه شوند و از نارسایی ها و کمبود ها و گرانفروشی ها شکایت کنند باید رسانه ها به کمک انجمن حمایت بیایند .

رضایی اضافه کرد : اگر رسانه ها اگاه شوند مردم هم آگاه تر می شوند و در این زمینه سامانه 124 بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آماده دریافت شکایات مردمی است .

وی تاکید کرد : متاسفانه اگاهی مردم نسبت به سامانه 124 خیلی کم است و معمولا مردم نسبت به قطعی آب و برق و گاز به این سامانه زنگ می زنند که این نشان دهنده آگاهی کم آنهاست .

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان گرگان یادآور شد : انجمن حمایت از مصرف کنندگان بصورت داوطلبانه و رایگان بصورت مردمی کار می کند و آمادگی مشاوره رایگان و آگاهی بخشی در راستای تامین حقوق مصرف کنندگان را دارد .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار