انتقاد امام جمعه گنبدکاووس از سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

امام جمعه گنبدکاووس با انتقاد از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی گلستان، گفت: متاسفانه روحیه جهادی از این سازمان رخت بربسته است.

خبری از روحیه جهادی در جهاد کشاورزی گلستان نیست/ به حال جهاد کشاورزی گلستان غصه می‌خورم

به گزارش گلستان 24 به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گنبدکاووس با دعوت خود و همگان به رعایت تقوی الهی، اظهار کرد: تقوا و پرهیزگاری مقدمه سیر مراحل موفقیت مادی و معنوی است و هر کسی در این مسیر با اخلاص وارد شده به سربلندی رسیده است.

* خانواده‌ها برای ازدواج جوانان سخت‌گیری نکنند

وی با بیان اینکه خانواده‌ها در شرایط فعلی کشور نباید برای ازدواج جوانان سخت‌گیری کنند، افزود: سخت‌گیری در ازدواح توسط والدین و انتظارات نا به جای زوجین در حوزه مسائل مادی و مراسمات بزرگ و غیر ضرور همه و همه مسائلی است که موجب بالا رفتن سن ازدواج در جوانان ما شده است.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه امروز و در شرایط فعلی کشور همه مدیران و مسوولان باید با روحیه جهادی و با همتی مضاعف به خدمت کردن بپردازند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی از ادارات ما دیگر خبری از روحیه جهادی و مردمی نیست و این باعث شده که مردم به سمت ناامیدی سوق داده شوند.

ترابی با اشاره به اینکه استان گلستان یک استان کشاورزی است و شغل عمده مردم نیز در این حوزه قرار دارد، گفت: متاسفانه امروز که روز جهاد کشاورزی است دریغ از یک بروشور و اطلاع‌رسانی در این حوزه که جای تاسف دارد.

وی با بیان اینکه من به حال سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان غصه می‌خورم، اضافه کرد: متاسفانه دیگر خبری از روحیه جهادی در این سازمان نیست و فکر می‌کنم طبیعتا وضعیت این حوزه در کشور و مرکز نیز بهتر از این نباشد.

* آبی از آمریکا و غرب برای کشورمان گرم نمی‌شود/ مقاومت بسترساز آبادانی و پیشرفت ست

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر لزوم مقاومت و ایستادگی برابر دشمن برای رسیدن به پیشرفت، گفت: امام علی (ع) فرموده‌اند که با دشمن در خانه او بجنگ و فتنه و جنگ را در سرزمین دشمن سرکوب کن نه اینکه در خانه خودت بخواهی با او مقابله کنی.

ترابی با انتقاد از سازش‌کاری برخی افراد و گروه‌ها در داخل کشور، تاکید کرد: امروز دیگر همه و همه حتی غرب گرایان نیز فهمیده‌اند که آبی از غرب و آمریکا برای کشورمان گرم نمی‌شود و انتظار است که با توجه به درون به فکر آبادانی میهن باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار