برگزاری دوره آموزش بازیگری سینما در گرگان، بستن ۴۰ چاه غیرمجاز در کلاله و مینودشت و برگزاری همایش رای اولی‌ها در آق‌قلا از جمله خبرهای کوتاه امروز سه‌شنبه گلستان است .

بستن ۴۰ چاه غیرمجاز در گلستان و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از مجموع مرگ مغزی های سالانه گلستان فقط ۱۰ درصد به اهدا عضو ختم می شود.

عبدالرضا فاضل افزود: از ۱۸سال پیش که اهدای عضو در گلستان آغاز شد تاکنون اعضای بدن ۶۵ بیمار مرگ مغزی اهدا شد.

**

کارگاه آموزشی بازیگری سینما با عنوان "چگونه بازیگر سینما شویم" با حضور ۲۴ علاقه مند به هنر بازیگری  به مدت سه روز در گرگان برگزار شد.

محمد عرب کارگردان و تهیه کننده گرگانی سینما و خالق آثاری چون "داش آکل" ، "قند تلخ" ، "یک الف ناقابل" و "سمفونی تاریک" مدرس این دوره بود.

**

مدیرکل زندان های گلستان گفت : با راه اندازی دو مرکز در گرگان و گنبدکاووس می توانیم ۳۰۰ نفر از زندانیان با محکومیت کمتر از پنج سال را با استفاده از پابندهای الکترونیک، خارج از زندان تحت مراقبت قرار داده و از تعداد زندانیان بکاهیم.

**

فرماندار آق قلا گفت :  در راستای حضور پرشور و مشارکت حداکثری همه مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، همایش رای اولی های این شهرستان برگزار می شود.

**

دادستان عمومی و انقلاب مینودشت گفت: فردی که شامگاه گذشته در یکی از روستاهای این شهرستان هنگام درگیری با ضربات چاقو سبب مرگ یک جوان ۲۷ ساله شد در کمتر از ۲۴ ساعت در گنبد دستگیر شد .

**

رییس اداره منابع آب شهرستان های کلاله و مراوه تپه گفت: امسال با هدف اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب زیرزمینی و حفاظت از سفره های آب زیرزمینی ۴۰ حلقه چاه غیر مجاز با احکام قضائی بسته شد.

حسین ثابتی عباسپور افزود: با انسداد این حلقه چاه ها از برداشت غیرمجاز حدود ۵۰۰ هزار متر مکعب آب جلوگیری  شد.

**

رییس اداره منابع آب کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان گفت: امسال ۳ دستگاه حفاری غیرمجاز چاه آب شامل دو دستگاه تراکتور و یک دستگاه اوگر (حفر کننده) توسط اکیپ های گشت و بازرسی توقیف شد.

**

مدیرعامل گاز گلستان گفت: امسال ۲۱۷ کیلومتر لوله گذاری در استان اجرا شد که ۴۲ کیلومتر آن شهری و ۱۷۵ کیلومتر روستایی بود.

محمد رحیم رحیمی اظهار داشت: عملیات گازرسانی به ۲۹ پروژه روستایی نیز در دست اجرا و ۲۳ روستا نیز در مرحله طراحی قرار دارند.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار