براساس الگوهای پیش‌یابی اداره‌کل هواشناسی استان گلستان از بعدازظهر فردا شاهد ورود موج دوم سرما به استان گلستان خواهیم بود و در روز طبیعت نیز شاهد بارش باران در سطح استان خواهیم بود.

آسمان گلستان در «روز طبیعت« بارانی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، بعدازظهر فردا انتظار داریم که موج دوم سرما به استان گلستان باشیم و روند کاهش دما را در استان شاهد خواهیم بود و انتظار می‌رود که گلستانی‌ها شاهد آسمانی بارانی در روز طبیعت باشند.

با نزدیک شدن سامانه بارشی به استان گلستان شاهد افزایش ابر در بیشتر نقاط استان گلستان بودیم و بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی گلستان انتظار می‌رود که امشب بارش ملایم باران را در مناطق کوهپایه‌ای استان گلستان تجربه کنیم.

* موج دوم سامانه بارشی وارد گلستان خواهد شد/ بارش‌ها تا اواخر روز سه‌شنبه در گلستان تداوم می‌یابد

 صبح فردا به صورت موقت از تراکم ابرها در آسمان استان گلستان کاسته خواهد شد و در طول روز روند افزایش دما را در سطح استان گلستان شاهد خواهیم بود.

موج دوم سامانه بارشی از بعداز ظهر روز دوشنبه وارد گلستان خواهد شد و دمای هوا در استان گلستان بین پنج درجه سانتیگراد الی هفت درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

بارش باران تا روز سه‌شنبه هفته جاری در سراسر استان گلستان ادامه خواهد داشت و این بارش‌ها تا اواخر روز سه‌شنبه تداوم می‌یابد.

* آسمان گلستان در اواخر هفته بارانی است

مجموعا انتظار می‌رود میزان بارش در هفته جاری بین پنج الی 10 میلی‌متر در نوار شمالی استان داشته باشیم و حدود پنج الی 15 میلی‌متر بارش باران در نوار میانی استان و همچنین بین پنج میلی‌متر الی 35 میلی‌متر بارش باران را در نوار جنوبی استان گلستان ثبت کنیم.

در روز چهارشنبه هفته جاری موقتا جو پایداری را در سطح استان گلستان شاهد خواهیم بود و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه سامانه بارشی جدیدی وارد استان گلستان خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار