تربتی نژاد گفت: حدود ۲۷ هزار ورزشکار سازمان یافته در ۲۱۰ باشگاه ورزشی شهرستان گرگان فعالیت می کنند.

فعالیت ۲۷ هزار ورزشکار در شهرستان گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «رمضانعلی تربتی نژاد» ظهر امروز (دوشنبه 22 اردیبهشت) در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرگان اظهار کرد: 210 باشگاه ورزشی در سطح شهرستان گرگان فعالیت می کنند که جامعه هدف بزرگی را در اختیار دارند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان در خصوص تخلفات باشگاه های ورزشی در استفاده و فروش مکمل ها گفت: مکمل هایی که در بین ورزشکاران باشگاه های ورزشی عرضه می شود مثل مواد مخدر گل و دیگر مواد مخدر نیست و ورزشکاران برای جبران افت بدنی استفاده می کنند.

 

تربتی نژاد متذکر شد: اختلافی بین وزارت ورزش و بهداشت برای مکمل غذایی وجود دارد و در سطح دنیا ورزشکاران حرفه ای از این مکمل غذایی که استاندارد آن از سوی بهداشت تایید می شود استفاده می کنند.

 

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت بیان می کند که این مکمل ها باید از طریق داروخانه ها به فروش برسد، متذکر شد: توصیه به ورزشکاران انجام شده است که در اماکن ورزشی از مکمل استفاده نکنند و ممنوع است.

 

تربتی نژاد بیان کرد: یکی از راه های پیشگیری از اعتیاد بحث ورزش است در شهرستان گرگان حدود 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در  210 باشگاه ورزشی فعال با نظارت 6 هزار مربی فعالیت می کنند.

 

وی افزود: در بحث مجوزهای محیطی بهداشت نیاز است که مرکز بهداشت همکاری بیشتری با باشگاه های ورزشی داشته باشند و به بحث مسائل آموزشی اهتمام داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار