معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برخی اصناف استان به هیچ وجه پروتکل‌های ابلاغی را رعایت نمی‌کنند و تبدیل به کانون‌های پرخطر کرونا شده‌اند از این رو مردم تا تثبیت شرایط فعلی از سفر به منطقه خودداری کنند.

معاون استاندار گلستان: مردم از مسافرت به منطقه پرهیز کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا چراغعلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گرگان، اظهار داشت: وضعیت کرونا در استان گلستان طی این مدت کنترل شده اما بسیار شکننده و ناپایدار است و امکان تغییر شرایط وجود دارد.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی وضعیت شکننده و ناپایدار گلستان آمد و شدها و سفرهای اخیر به خصوص از استان‌های خراسان شمالی و مازندران بوده زیرا شرایط این دو استان از گلستان ناپایدارتر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ راه حلی غیر از حفظ بهداشت فردی، فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های ابلاغی به اصناف مشمول فعالیت وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نیمه خرداد، گفت: در این تعطیلات سفرها بیشتر می‌شود و ما نظارت دقیق‌تری خواهیم داشت تا از نگرانی‌ها کاسته شود، شرایط سفر به گلستان فراهم نیست و مردم دیگر استان‌ها حدالامکان از سفر به گلستان پرهیز کنند.

چراغعلی با بیان اینکه گزارشاتی از سفرهای جمعی به تفرجگا‌های گلستان داشته‌ایم، اضافه کرد: مردم گلستان هم از سفرهای غیرضرور در این ایام خودداری و از تشکیل تجمعات پرخطر که ممکن است افراد آلوده در آن باشند پرهیز کنند و پس از رصد روزهای آینده تصمیمات جدیدتری خواهیم گرفت.

وی در خصوص فعالیت اصناف در گلستان خاطرنشان کرد: برخی اصناف استان به هیچ وجه پروتکل‌های ابلاغی را رعایت نمی‌کنند و تبدیل به کانون‌های پرخطر کرونا شده‌اند، اگر این شرایط ادامه دار باشد در خصوص فعالیت برخی اصناف تجدید نظر خواهد شد.

وی یادآور شد: به نظر می‌رسد کرونا برای مردم عادی شده و طبق بررسی‌ها پروتکل‌های بهداشتی کمتر از گذشته رعایت می‌شود اما مردم بدانند که این شرایط شکننده است و از آنها درخواست داریم مانند روزهای نخست رعایت کنند.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار