یزبی گفت: در آستانه فصل سرما قرار داریم و نیاز است که نسبت به دوگانه سوزی نانوایی ها اقدام شود تا در هنگام بحران با مشکل رو به رو نشویم.

ضرورت دوگانه سوزی نانوایی های شهرستان گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «حجت یزبی» صبح امروز (چهارشنبه 12 شهریور) در جلسه ستاد بحران شهرستان گرگان اظهار کرد: مدیریت بحران یکی از جلسات مهم شهرستانی است که باید مدیران در آن جلسه حضور داشته باشند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گرگان ادامه داد: این جلسات در زمان بحران و بر اساس وظیفه مندی هر سه ماه یکبار برگزار می شود و حضور مدیران در آن الزامی است.

 

یزبی به مصوبات گذشته ستاد بحران اشاره کرد و گفت: معرفی کارشناس رابط دستگاه های اجرایی به مدیریت بحران شهرستان از مصوباتی است که برخی از دستگاه ها به آن اهتمام نداشتند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گرگان ابراز داشت: در آستانه فصل سرما قرار داریم و دستگاه های اجرایی نسبت به دوگانه سوز کردن سیستم های گرمایشی در دستگاه های اجرایی اقدام کنند.

 

یزبی ایجاد سیستم برق اضطراری در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: دوگانه سوزی شدن نانوایی ها، ارائه گزارش آتش نشانی از مراکز پرخطر و پاساژ ها و مساجد و غیره، افزایش ارتفاع پل راه آهن در قره تپه از مصوبات گذشته ستاد مدیریت بحران شهرستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار