جلسه فصلی دبیران شورای اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد

جلسه فصلی دبیران شورای اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، جلسه فصلی دبیران شورای اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و هماهنگی های بعمل آمده جلسه فصلی دبیران در روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور و با حضور دو گروه مجزا(مدیریتی و تمهیدی، آموزشی و پژوهشی) آنان برگزار میگردد.

در این جلسه که با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با حضور نیمی از دبیران شورای اقامه نماز برگزار شد، در ابتدا برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن عرض خیرمقدم به ارائه گزارشی در خصوص فعالیتهای نمازی این اداره کل پرداخت.

مدیر ستاد اقامه نماز در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از دبیران شورای اقامه نماز، در خصوص پیگیری و انجام برنامه های مصوب ابلاغی و اجرایی نمودن فعالیتهای نمازی در ادارات نکاتی را ارائه نمود و افزود: یکی از شیوه های موثر در ترویج فرهنگ نماز و دعوت افراد به نماز جماعت می باشد و این امر به عنوان یکی از وظایف مهم رابطین اقامه نماز می باشد.

وی درخصوص عملکرد سال ۹۸ و برنامه های سالجاری افزود: برای اینکه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی درجامعه کاهش یابد، باید از قدرت فریضه نماز برای جلوگیری از این آسیب ها کمک گرفت.

کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان در ادامه پیرامون آیین نامه اجرایی ارزیابی عملکرد اقامه نماز دستگاه های اجرایی در سال ۹۸ و ۹۹ و نحوه تشکیل هیأت ارزیابی و روند نظارت بر فعالیت دستگاه ها توضیحاتی ارائه نمودند.

در پایان این جلسه از دبیران دستگاه های اجرایی که حائز رتبه های شایسته تقدیر و تقدیر ویژه بودند با اهدای لوح سپاس از طرف معاون استانداری گلستان، تقدیر بعمل آمد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار