استاندار گلستان گفت: دستگاه‌های اجرایی که برای آنان وظایفی تعیین شده باید در زمینه افزایش ازدواج آگاهانه و کاهش نرخ طلاق آموزش لازم را ارائه کنند.

آموزش های لازم برای کاهش نرخ طلاق در گلستان تدوین شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان هادی حق‌شناس در چهل و هشتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی که برای آنان وظایفی تعیین شده باید در زمینه افزایش ازدواج آگاهانه و کاهش نرخ طلاق آموزش لازم را ارائه کنند.

استاندار گلستان یادآور شد: باید کمیته سامان ازدواج در شهرستان های استان فعالیت خود را آغاز کند و به طور جدی موانع پیش روی رشد ازدواج و کاهش طلاق را رفع نماید.

حق شناس گفت: حمایت لازم از تولیدی های منطبق با پوششهای های اسلامی صورت می گیرد و باید تلاش کنیم باید زمینه افزایش تقاضا را فراهم آوریم.

وی یادآور شد: اماکنی دولتی مناسب تسهیل ازدواج جوانان در اختیار مجمع ازدواج جوانان استان قرار گیرد تا بتوانند به بحث کاهش هزینه های ازدواج کمک کند.

وی بابیان اینکه واژه حیا برای انسان است و تنها منوط به دین و دینداری نیست، گفت: حیا صرفاً مخصوص زن نیست و در بسیاری از مکان ها ممکن است حیا برای مرد اهمیت دوچندانی داشته باشد.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در راستای پوشش ایرانی اسلامی در استان گلستان به یک طرح قابل اجرا دست پیدا کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار