رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد

هاشمیان از تشکیل هسته های جهادی برای رسیدگی بهتر و سریع تر به پرونده های معوق و امورات و انتظارات مردم در دستگاه قضا خبر داد.

تشکیل هسته های جهادی برای رسیدگی بهتر به پرونده های قضایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ «هادی هاشمیان» با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: دفاع مقدس منحصر به همان هشت سال نیست، همچنان که «کلّ یومٍ عاشوراء، وکلّ أرضٍ کربلاء» را تکرار می کنیم دفاع مقدس نیز در دوران های مختلف کشورمان در حال تکرار است.

 

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری جهاد امروز ما اقتصادی است، در واقع دشمنان جنگ تحمیلی امروز با تعداد بیشتر و طرح های پیچیده تر به جنگ بر علیه ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی آمدند.

 

وی بر لزوم هوشیاری و بصیرت مردم تأکید کرد و افزود: نباید به توطئه های دشمن توجه کنیم و باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

 

هاشمیان حفظ وحدت و اتحاد را در شرایط فعلی کشور مهم خواند و متذکر شد: اطاعت پذیری از رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه کار همه ما باشد.

 

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: وجود مشکل و نقص را در عملکرد برخی از مسئولان می پذیریم، همچنین وجود مشکلات اقتصادی، معیشتی و غیره بر کسی پوشیده نیست اما تمامی این مشکلات در سایه ولایت پذیری و وحدت و اتحاد قابل عبور است.

 

وی بیان کرد: ملت ایران تاکنون وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کردند و از این پس نیز این روند را ادامه خواهند داد تا نظام به دست حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برسد.

 

رئیس کل دادگستری گلستان از تشکیل هسته های جهادی در حوزه های قضایی گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: از طریق هسته های جهادی امورات مردم بیشتر و با کیفیت بهتری مورد پیگیری قرار می گیرد و رسیدگی به پرونده ها سرعت پیدا می کند.

 

هاشمیان افزود: با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا پرونده های معوق در دستگاه قضایی نداشته باشیم که در همین راستا هسته های جهادی شکل گرفت، فسادستیزی در داخل و بیرون از دستگاه قضا از اولویت های ما است.

 

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات ما کاهش و حذف اطاله دادرسی است، یادآور شد: جهاد در داخل قوه قضاییه همچنان باقی است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار