مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: در طرح «پویش مشق احسان 3 » مبلغ 17 میلیارد ریال برای تهیه لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند گلستانی هزینه شد.

17 میلیارد ریال در «پویش احسان 3 » گلستان هزینه شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد‌مهدی سلمانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با مشارکت گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و سمن‌ها «پویش مشق احسان سه» در راستای تهیه لوازم‌التحریر رایگان برای دانش‌آموزان نیازمند  گلستانی اجرا شد.
وی  با اشاره به افزایش سه برابری سهمیه تهیه لوازم‌التحریر امسال نسبت به سال‌های گذشته تصریح کرد: امسال وضعیت  کسب و کار بسیاری از خانواده‌ها به سبب شیوع بیماری منحوس کرونا دچار مشکل شده و به همین سبب سهمیه امسال استان سه برابر افزایش یافته است.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان با بیان اینکه  این نوشت‌افزارها از تولیدات داخلی تهیه شده است، خاطرنشان کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان این نوشت‌افزارها منقوش به تصاویر شهدای عزیز از جمله سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید حججی است.
وی بیان داشت: در طرح «پویش مشق احسان سه» تعداد ۱۱ هزار بسته لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، خط‌کش و غیره است که ارزش ریالی هر بسته ۱۵۰ هزار تومان و مجموع این بسته‌ها به ارزش ۱۷ میلیارد ریال است.
سلمانزاده گفت: برابر برنامه‌ریزی انجام شده شناسایی، توزیع و تحویل این بسته‌های لوازم‌التحریر توسط گروه‌های همکار ستاد اجرایی صورت گرفته و تمامی اطلاعات دانش‌آموزان به تفکیک جنسیت، مقطع تحصیلی و غیره در «سامانه احسان» درج می‌شود.
وی ادامه داد: سامانه اینترنتی «هست اینجا» از سوی این ستاد فعال بوده تا هم‌استانی‌های عزیز برای تهیه ماسک، مواد ضدعفونی و لوازم‌التحریر کد ملی خود را ثبت کرده و این اقلام را با قیمت مناسب و بدون واسطه خریداری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار