از دستور استاندار گلستان به راه‌و‌شهرسازی برای شفاف‌سازی پروژه صیاد 15 گرگان، آبرسانی با تانکر به روستای ابراهیم آباد تا ورود سامانه سردبارشی از جمله مهمترین اخبار سه شنبه پنجم اسفندماه در گلستان بود.

از دستور استاندار گلستان برای شفاف‌سازی پروژه صیاد 15 گرگان تا پیگیری کمک های مردمی به زلزله زدگان سی سخت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ بیکی از پیگیری کمک های مردمی به زلزله زدگان سی سخت از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خبر داد.

*** مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی گلستان از فعالیت 350 کارشناس پهنه در استان خبر داد و گفت: اگر به دنبال انجام کشاورزی به روش‎های اصولی و علمی هستیم باید زیرساخت‎ها را نیز فراهم کنیم.

***استاندار گلستان گفت: هفت هزار و ۳۴ کلاس درس از سال ۷۷ تاکنون در گلستان ساخته شده که از این تعداد دو هزار و ۴۸۴ کلاس توسط خیران ایجاد شده است.

*** ابراهیم آباد از روستاهای نزدیک گرگان است که علی رغم فاصله کم با مرکز گلستان با تانکر آبرسانی می شود.

*** رئیس پلیس فتا استان گلستان از دستگیری گرداننده صفحه مجازی غیراخلاقی در استان خبرداد.

*** استاندار گلستان از اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به استان خبرداد.

***جانشین سپاه نینوای استان گلستان گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم طرح شهید سلیمانی را برای مقابله با کرونا با جدیت بیشتری اجرا می‌کنیم.

*** رئیس سازمان صمت گلستان با بیان اینکه دولت برای ثبات قیمت مرغ، تخم‌مرغ و روغن نباتی یارانه زیادی می‌دهد، گفت: برخی افراد این اقلام را با قیمت یارانه‌ای خریده و در بازار آزاد می‌فروشند که این رویه تضییع حقوق دیگر افراد جامعه به خصوص اقشار نیازمند است.

*** رشد 10 برابری تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان، ایجاد 300 شغل، فروش 417 میلیارد تومان محصول دانش‌بنیان، 530 هزار دلار صادارت، خودکفایی در تولید داروهای سرطانی، تبدیل گلستان به قطب تولید مواد ضدعفونی از جمله خبرهای خوشی است که با تکیه بر توان تخصصی و دانش بومی محقق شده است.

*** مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از گازرسانی به ۳ روستای کوهستانی گرگان با 60 درصد پیشرفت خبر داد.

*** سارق 25 ساله‌ای که بیش از 10 بار توسط پلیس آگاهی گلستان دستگیر شده و چندین بار مورد هدف گلوله‌های ماموران قرار گرفته تاکید می‌کند اگر آزاد شود باز هم اقدام به سرقت خواهد کرد.

***رعیت از اتمام مرحله اول داوری آثار نخستین جشنواره ملی داستانک قرآن و عترت و راهیابی ۳۴ اثر به مرحله نهایی داوری خبر داد.

***اهالی روستا گوک تپه با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان گلستان درخواست پیگیری شکستن طلسم هفت ساله این روستا و حل مشکل بحران آب شدند

 

ارسال نظر

آخرین اخبار